Nyt på Reolen #71: En brugt og en samlet

Wauw, jeg bliver mere og mere kreativ med de overskrifter der .. Lige i tiden har jeg faktisk ikke den vilde lyst til at shoppe bøger, og det er nok fordi jeg lige har fået så mange, som jeg gerne vil læse – jeg er tilfredsstillet et stykke tid😛 Men jeg har alligevel købt to bøger, og den ene er bog et i Opel Cowan trilogien. Jeg fandt jo bog to og tre vildt billigt da jeg var i København, og det er en trilogi jeg virkelig, virkelig gerne vil læse, så jeg købte bog et brugt – jeg ville jo have det cover der passer, og det kunne jeg ikke støve op fra ny.

2014-12-15 20.25.59

Og da bogen så kom passede coveret – men det er en mass market paperback, så den er selvfølgelig mindre end de andre. Det er nu okay, for ryggene passer stadig sammen, og coveret er jo flot. Bogen er købt brugt, men den er i fin stand. Den er bøjet i ryggen et par steder, så man kan se den er blevet læst, men jeg betalte altså også kun 0.1 pund for den. Og den ville alligevel blive bøjet i ryggen når jeg læser den. Derudover er den i helt fin stand, den lugter ikke af mug eller er blevet tegnet i.

Det er jo julegaveindkøbstid, og derfor var jeg i Bog & Ide for t købe to bøger til min bedstefar, som jeg vidste han ønskede sig. Jeg fandt dem under det der 3 for 200 på hardbacks, som Bog & ide tit kører med. Nu skulle jeg jo kun bruge to til Bedstefar, men jeg tjekkede lige om der var nogle af de andre han ville syntes om, og det var der ikke rigtig. Han er ret kræsen, vil helst læse historisk fiktion alá Conn Iggulden og sådan noget. Men jeg fandt en bog jeg gerne ville have, et bind-up af de tre bøger om Jaguaren og Ørnen. Det er ungdomsbøger, som jeg lånte på biblioteket da jeg var de der 15-16 år, og jeg har læst den mange, mange gange. Det er den slags bøger, som jeg aldrig rigtig bliver træt af, og som jeg har gode minder med. Og eftersom den jo ikke kostede mig ekstra, så købte jeg den altså.

2014-12-12 11.44.04

 

2 meninger om “Nyt på Reolen #71: En brugt og en samlet

Skriv et svar

