Nyt på Reolen #70: Anmeldereksemplarer galore

For nogle uger siden fik jeg en mail fra Tellerup, som skrev og spurgte om jeg ville anmelde nogle bøger. De gav mig nogle stykker at vælge imellem, og nogle dage efter kom posten med pakken. Jeg var super glad for at få den mail, rigtig mange af de bøger jeg læser er jo fra Tellerup, og det er deres hjemmeside jeg oftest tjekker for at se, om der er kommet noget nyt op under kommende udgivelser.

2014-11-13 14.35.34

Der kom denne stak ind ad døren. Merlin-serien er børnebøger, og de mindede mig lidt om Gåsehud-serien på en måde, og dem elsker jeg. Slangestenen er  noget fantasy af en art, og Samlerne er en gyser. Normalt er jeg ikke den store gyserlæser, men jeg kan godt lide uhyggelige bøger, og den her lød super creepy! Samlerne er allerede læst og anmeldt her.

 

2014-11-13 14.36.05

Merlin-bøgerne har alle tiders illustrationer!

Pernille Eybye: Merlin #1: Merlin og Kannibalen

Pernille Eybye: Merlin #2: Merlin og Dippe-Duttens Dukke

Pernille Eybye: Merlin #3: Merlin og Søster Hårbolle

2014-11-13 14.36.39

Michael Kamp: Samlerne

Martin Vinter Jensen: Slangestenen

2 meninger om “Nyt på Reolen #70: Anmeldereksemplarer galore

  1. Åh, hvor er jeg altså lidt træt af, jeg ikke sagde ja til Merlin-serien. De lyder virkelig gode, og hvis de endda også har gode illustrationer, så er det jo bare endnu bedre. Jeg må uden tvivl læse dem på et tidspunkt.

Skriv et svar

