Uddrag af Den Store Djævlekrig #5

Kenneth Bøgh Andersen postede et link til til første kapitel af Den Store Djævlekrig bog 5 på facebook for nogle dage siden. Den Store Djævlekrig er en af de serier, som jeg bliver mere og mere begejstret for hver gang jeg læser dem, og jeg var ekstatisk da jeg hørte nyheden om, at der kom en bog 5.

Uddraget kan du læse her.

 

2 meninger om “Uddrag af Den Store Djævlekrig #5

  1. Det var seriøst lige før jeg begyndte at tude da jeg hørte nyheden omkring det femte bind. Åh, mit stakkels fangirl-hjerte!❤
    Samtidig var jeg også sindssygt nervøs for hvordan det ville gå, for hånden på hjertet: Selv som evig fan af Kenneth, så var jeg ikke helt så vildt med Antboy 4-6 som 1-3. Men så snakkede jeg med ham til Bogforum, han forvissede mig om et par ting og uddraget her blev offentliggjort … Og nu er jeg Lidt mere rolig. Kan slet ikke vente på en fortsætteles.😀

    1. Har det lidt på samme måde – nogle gange skal serier bare ikke fortsættes, og man bliver lidt nervøs for om det nu ender med at blive noget rod. Men uddraget synes jeg er godt, så nu glæder jeg mig bare til at læse hele bogen😀

Skriv et svar

