Nyt På Reolen #68: Flere preorders

Jeg har fået et par preorders ind ad døren de sidste par uger, begge bøger som er ventet med længsel. TALON af Julie Kagawa har jeg tænkt at vente med at læse til jeg får ferie, for jeg vil gerne bare kunne fordybe mig i den og læse derudaf, i stedet for et kapitel her og et kapitel der. Jeg tror nemlig, at det er en bog jeg virkelig vil elske. STONE COLD TOUCH er bog to i en trilogi, og jeg vil gerne have genlæst bog et inden jeg går i gang med den, for jeg kan ikke huske så meget af, hvad der skete. Bortset fra at Roth er hot!

2014-10-27 11.02.52

Jeg er virkelig ikke begejstret for coverne til den her serie, det er nærmest så kikset som det kan være. Det ligner en billig romance, i stedet for en YA paranormal romance. Men oh well, jeg husker bog et som værende rigtig god, så det satser jeg på den her også er.

2014-10-28 13.35.31

TALON er til gengæld sindssygt flot! Den smukkeste rødlilla farve med guldskrift, og så er der tekstur på coveret, så når man kører hånden hen over bogen føles det som drageskæl! SÅ fed detalje!

Skriv et svar

