Nyt på Reolen #65: En enkelt fra BookOutlet

Jeg er begyndt at tjekke BookOutlet en gang eller to om ugen, for at se om nogen af de bøger jeg virkelig gerne vil have er dukket op på siden. BookOutlet sender fra USA, og der kommer selvfølgelig en del fragt oveni. For en hardback er det typisk 7-13 dollars. Som regel kommer jeg af med 80-90 kr for en helt ny hardback, og det er billigere end både saxo, bookdepository og wordery. Udvalget er så til gengæld ret svingende, fordi de køber partier af bøger rundt omkring og derfor ikke altid har det samme på lager. Man skal altså lige holde lidt øje med, hvornår den bog man gerne vil have kommer på hjemmesiden. De har også meget sjældent nye udgivelser. Men priserne er super gode, og den her bog kom jeg af med 82 kroner for. Spritny og i Hardback, me like!

2014-10-10 12.45.29

 

Coveret er meget pænere i virkeligheden end på billeder, farverne er meget mere livlige og varme. Glæder mig rigtig meget til at læse den, den har været vist rigtig meget på booktube og der har været en del snak om den, og jeg synes den lyder spændende.

Skriv et svar

