Cover Release: Scarlet #3: Lion Heart

16181625

 

Det her er egentlig et ret fint cover synes jeg. Der er måske lige en anelse for meget af det der krimskrams (hvad hedder sådan noget?), det dækker ligesom for meget af coveret. Men egentlig kan jeg godt lide det, når jeg ser på det får jeg lyst til at kigge nærmere på bagsideteksten, og jeg tænker “den kunne se pæn ud på hylden”, og det er som regel de to ting der får mig til at købe en bog. Nu har jeg ikke læst nogen af bøgerne i serien, men ud fra bagsideteksten på første synes jeg også det virker som om coveret passer til indholdet, og det synes jeg også er vigtigt.

ScarletUS.indd

Bøgerne passer også rigtig fint sammen.

ScarletUS.indd

Many readers know the tale of Robin Hood, but they will be swept away by this new version full of action, secrets, and romance.

Posing as one of Robin Hood’s thieves to avoid the wrath of the evil Thief Taker Lord Gisbourne, Scarlet has kept her identity secret from all of Nottinghamshire. Only the Hood and his band know the truth: the agile thief posing as a whip of a boy is actually a fearless young woman with a secret past. Helping the people of Nottingham outwit the corrupt Sheriff of Nottingham could cost Scarlet her life as Gisbourne closes in.

It’s only her fierce loyalty to Robin—whose quick smiles and sharp temper have the rare power to unsettle her—that keeps Scarlet going and makes this fight worth dying for.

2 meninger om “Cover Release: Scarlet #3: Lion Heart

Skriv et svar

