Nyt på Reolen #63: Hvad man kan få for 60 kr

Jaja, jeg må egentlig ikke købe bøger før bogforum, men altså. Nogle tilbud er bare for gode til at lade gå fra sig. Jeg har forsøgt ihærdigt at samle Heartland-serien, en serie på 20 bøger, som jeg læste som barn. Det lykkedes mig at skrabe de første 16 sammen, men de sidste fire har været umulige at støve op. Og har jeg fundet dem, så er det fra en sælger på DBA som KUN vil sælge HELE hendes samling for 100 kr per bog. 2000 kr, I think not. Men så tippede Alana mig om en gruppe på facebook der sælger brugte ting i Horsens og omegn, og her var en pige som gerne ville sælge hele sin Heartland-samling for 40 kr – for dem alle sammen tilsammen! Altså ikke 40 kr per bog, men 40 kr i det hele. Hold nu op, jeg kunne jo næsten ikke fatte mit eget held. Jeg skyndte mig at skrive, og samme dag kunne jeg hente dem. Så hapsede jeg også lide de første 6 bøger i Rideklubben-serien med også, for dem havde hun til en flad 20,- for alle seks tilsammen. Hun skulle bare af med dem, og helst i en fart, så derfor havde hun sat prisen lavt – til mit held! Og så endte jeg selvfølgelig med Heartland bog et til 16 i to eksemplarer, men dem tror jeg min kusine skal have – hun er 7 år og hestetosset, så det er nok ikke helt skidt😛

2014-09-20 09.12.50

Alt dette fik jeg for 60 kr. det er da et kup!

2014-09-20 09.13.45

Og dette er de fire Heartland-bøger min samling manglede. Bog 17, 18, 19 og 20.

2014-09-20 09.14.12

Rideklubben bog 1-3

2014-09-20 09.14.32

Rideklubben bog 4-6

Jeg mangler egentlig stadig et par specialudgaver i Heartland-serien, i ved sådan nogle companion-bøger, som ikke rigtig er en del af serien. Men dem har jeg ikke så travlt med at få fat i, de skal nok dukke op til en rimelig pris på et eller andet tidspunkt.

9 meninger om “Nyt på Reolen #63: Hvad man kan få for 60 kr

  1. Kender det, sådan nogle tosse gode tilbud kan man da umuligt sige nej til🙂 og glæden ved endelig at eje den/ de bog/bøger man har søgt efter så længe, den er værd at tage med🙂

Skriv et svar

