Mockingjay part 1 movie poster reveal

Jeg ved ikke helt præcist hvornår den her filmplakat blev offentliggjort, men jeg faldt over den i går. Det skulle være en af de officielle filmplakater til Mockingjay Part 1, og wauw hvor er den flot! Jaja, den er måske ikke vildt speciel og minder meget om tidligere plakater for filmene – men den holder stilen, og jeg elsker det. Og gud Katniss ser fantastisk ud! De vinger der, uf de er fede! Man kan også se den dragt hun kommer til at kæmpe i (eller det går jeg ud fra det er), og den er også super fed. I øvrigt skulle der også snart være premiere på den officielle trailer til filmen, vistnok i næste uge. Den er jeg ret spændt på. I det hele taget glæder jeg mig bare helt afsindigt til filmen!

10670007_994246213925363_8552905063311553471_n

2 meninger om “Mockingjay part 1 movie poster reveal

Skriv et svar

