Nyt på Reolen #61: Endnun en preorder

Ja ja, jeg har mange preorders liggende hos Bookdepository okay?😛 Men det er så rart at få en bog dumpende ind af postkassen ind imellem, og faktisk er deres preorders tit ret billige! Denne her har jeg ventet meget spændt på, for hele youtube + goodreads + blogland raver om hvor absolut fantastisk den er. Åh jeg håber den lever op til hypen, jeg trænger til at læse en sindssygt godt bog der kan holde mig vågen om natten.

2014-09-06 09.18.21

 

Sarah J. Maas: Throne of Glass #3: Heir of Fire

Og det her er i øvrigt mit absolut yndlingscover i serien, Celaena ser fiiiierce ud! Går faktisk lidt og overvejer at lave et cosplay kostume efter den her forside😛

6 meninger om “Nyt på Reolen #61: Endnun en preorder

Skriv et svar

