Cover Release: Rebel Belle #2: Miss Mayhem

22465605

Jeg må indrømme jeg er ret skuffet over det her cover. Jeg synes virkelig ikke det er særlig pænt, nærmere temmelig intetsigende. Baggrundsfarven er helt forkert, det duer slet ikke til den der guldfigur. Nu ser mine øjne bare gult i stedet for at være interesseret i bogen. Jeg skal selvfølgelig læse den alligevel, for jeg elskede den første bog, men ej, synes godt nok ikke det passer til coveret på første bog.

rebelbelle

8475505

Harper Price, peerless Southern belle, was born ready for a Homecoming tiara. But after a strange run-in at the dance imbues her with incredible abilities, Harper’s destiny takes a turn for the seriously weird. She becomes a Paladin, one of an ancient line of guardians with agility, super strength and lethal fighting instincts.

Just when life can’t get any more disastrously crazy, Harper finds out who she’s charged to protect: David Stark, school reporter, subject of a mysterious prophecy and possibly Harper’s least favorite person. But things get complicated when Harper starts falling for him—and discovers that David’s own fate could very well be to destroy Earth.

With snappy banter, cotillion dresses, non-stop action and a touch of magic, this new young adult series from bestseller Rachel Hawkins is going to make y’all beg for more.

9 meninger om “Cover Release: Rebel Belle #2: Miss Mayhem

    1. Hej Sine – nej, jeg har ikke hørt noget om at den skulle bliver oversat, men Tellerup har jo oversat hendes Hex Hall-serie og er i gang med spinoff-serien, så hvem ved?

  1. sorensalik

    Coveret . du har ret i, at det ikke giver noget indtryk, af hvad bogen handler om. Og det er temmelig meget bare gult (selv om jeg godt kan lide gul). Guldfiguren er faktisk god nok, men baggrunden får det hele til at flyde ud i ét.

  2. Den der guldfigur synes jeg er den værste. Jeg synes faktisk den gule farve er en fin erstatning for den rødlige på det første cover, men så skulle figuren have været holdt i samme farve som perlerne fra den første bog fx. Nu ligner det jo bare noget en guldsmed er blevet klasket udover all-over. :S
    Og så skulle de have beholdt tekstopstillingen – Men det er nok bare mig der er hysterisk med den slags. Haha.😛

  3. Jeg synes godt nok også at dette cover er tudegrimt. Jesus christ altså, hvad tænkte de på? Den gule farve synes jeg egentlig er fin nok, passer sammen med den første på en eller anden måde. Men den der guldfigur og sådan? Nej nej nej nej, det gør ondt i mine øjne

Skriv et svar

