Nyt på Reolen #60: Mere preorder + en gave

Efter at have læst Irenes anmeldelse af Mary: The Summoning, så måtte jeg bare have den bog! Og wauw hvor er den bog bare pæn! Perfekt cover, og endnu bedre: den er lige så fed under dustjacket’en. Waaauw❤. Slangens Skygge er en forsinket fødselsdagsgave, og nu har jeg hele trilogien, så nu kan jeg godt gå i gang😛

2014-09-02 13.54.09

Hillary Monaghan: Bloody Mary #1: Mary: The Summoning

Rick Riordan: Kane Arkiverne #3: Slangens Skygge

Og her er Mary uden dustjacket:

2014-09-02 13.54.32

SÅÅÅ fed altså!

4 meninger om “Nyt på Reolen #60: Mere preorder + en gave

  1. Jeg havde i forvejen lyst til at købe og læse Mary: The Summoning, men nu har jeg da endnu mere lyst til det. Hvor er det virkelig en fed bog – både med og uden dustcover. Og så lyder den jo bare perfekt creepy til efterårslæsning🙂

Skriv et svar

