Dansk Oversættelse af Mortal Instruments #6: City of Heavenly Fire

Jeg får tit spørgsmålet om, hvorvidt jeg ved hvornår der kommer en dansk oversættelse af Dødens Instrumenter bog 6, på engelsk kendt som The Mortal Instruments #6: City of Heavenly Fire. Indtil videre har jeg kun kunnet gætte, men jeg skrev for lidt tid siden og spurgte forlaget. Svaret er lidt nedslående, jeg håbede lidt på en udgivelse i år, men udgivelsen er sat til efteråret 2015, altså næste år.

4 meninger om “Dansk Oversættelse af Mortal Instruments #6: City of Heavenly Fire

  1. Med så populær en titel, så er det godt nok at skyde sig selv i foden at vente så længe! Hold nu op, altså. Så skal de sgu heller ikke pive, når salget ikke indbringer hvad de håbede på!

    1. Du sætter ord på mine tanker må jeg indrømme, specielt når der kun gik 8-ish måneder med at oversætte City of Lost Souls. Vildt mærkeligt. Glæder mig til at få en afslutning, men derudover er jeg ikke ved at dø for at læse den, så jeg kan godt vente .. Men var jeg hardcore fan var jeg blevet vildt træt af det!

      1. Fie Jennifer Jørgensen

        Ja så kan du se hvordan jeg har det. Jeg er ekstremt glad for serie og har et lille had til forlaget da denne bog er en af dem jeg vendter allermest på, og da jeg allerede har læst alle andre bøger i serien og det er min ynglings-bogserie tæller jeg – bogstaveligtalt – dagene til den udkommer i min kalender

Skriv et svar

