Covers fra Hele Verden #15: The Demon Trappers #1: Forsaken

Den her bog fandtes ikke i super mange forskellige udgaver, men jeg kan faktisk rigtig godt lide dem der er, og så er det en af de bedste bøger jeg har læst i år. Den fortjener et covers-fre-hele-verden-indlæg😛

1

 

2

 

3

 

Det er faktisk kun et par stykker af dem jeg synes er decideret grimme, og det er nummer to og tre i anden række. Der er noget ved pigen på hver cover der ser mærkeligt og awkward ud på en eller anden måde.. Generelt tror jeg, at min favorit er det danske cover, som er nummer et i tredje række. Jeg synes bare det virker mere dragende end de andre, og jeg får lyst til at samle bogen op og læse den. Ellers er nummer et i anden række faktisk også vældig flot! Den udgave jeg selv har er UK coveret, og det er nummer et i første række, som jeg egentlig også synes ret godt om.

6 meninger om “Covers fra Hele Verden #15: The Demon Trappers #1: Forsaken

  1. Jaaah, denne her har jeg stadig til gode at læse, men glæder mig sådan til den.😀 Jeg synes faktisk det første cover, som Danmark har adopteret, er det fineste.😀 Dog tror jeg at det tredje og fjerde kunne se seriøst fedt ud på hylden, som en samlet serie med alle bindene.😀

Skriv et svar

