Vampire Academy – til de fans der brændende ønsker bog to filmatiseret

Jeg ved, at jeg har mindst et par læsere derude som er helt vilde med Vampire Academy filmen, og meget gerne så, at bog to også blev filmatiseret. Jeg fik en mail fra en fan, som oplyste mig om at der pt. kører en kampagne for at få stablet film to på benene. Kampagnen kører på, at man betaler 30 dollars – ca. 170 kr, det samme man ville give for filmen, og på den måde støtter filmen og modtager som de første et digitalt download af filmen, når den engang er klar til det. Når der ikke at blive samlet penge nok ind, så får du dine penge refunderet.

Hvis det er noget der har interesse, så kan i læse lidt mere om det her, og se kampagnen her.

 

6 meninger om “Vampire Academy – til de fans der brændende ønsker bog to filmatiseret

  1. Jeg synes egentlig det er lidt dumt, for hvis filmen virkelig var populær, ville der jo ikke være nød til at være sådan en kampagne. Har du set Vampire Academy? Hvad synes du om den?
    Personligt hadede jeg den, det var det værste bras jeg længe har set😛

    1. Jeg synes egentlig idéen er lidt noget pjat, men hey, jeg vidste jo der sad nogen derude som sikkert gerne ville deltage😛 Jeg har ikke set filmen, jeg tør simpelthen ikke xD Jeg er bange for at den er virkelig ringe ..Jeg forstår virkelig ikke det der med at de har forsøgt at gøre den sjov ..

      1. Jeg synes slet ikke den var sjov, bare enorm pinlig :O Jeg elskede bogen, og de har fuldstændig massakreret den. Kan ikke forstår hvordan Richelle Mead kan stå inde for den…

      2. Jeg tror det må komme an på hvilken type kontrakt de skriver under på – jeg tænker, at hun har fralagt sig at have noget som helst at skulle have sagt ..

  2. Eftersom at den første film floppede SÅ fælt fatter jeg da slet ikke at man vil lave sådan en kampagne. :S Jeg har ikke set den, men trailer og plakat var da mere end nok! Jeg stemmer mere for at man laver en ny kampagne for at støtte op omkring en ny film 1 for at få lavet det piece of **** om, man lavede første gang! Og så kunne man jo passende ansætte en designer der ikke var total farveblind og på coke-trip til at lave en Ordentlig plakat! Han kunne passende samarbejde med en instruktør der har gidet læse bogen, for mindes ikke at jeg på noget tidspunkt har hørt at den film skulle være bogen værdig.😛

    1. Jeg har ikke set den, fordi alle synes den film er noget bæ – og bogen var jeg heller ikke helt begejstret for. Jeg er nok tilbøjelig til at give dig ret, lav filmen over bog 1 om igen, så fans rent faktisk gider se den, og bum, så kan det være der pludselig bliver seks film ..
      Jeg betaler i hvert fald ikke til nogen kampagne, det er helt sikkert😛

Skriv et svar

