Nyt på Reolen #59: En preorder

Jeg er faktisk lidt en storforbruger af preorders hos Bookdepository. Det er bare så dejlig nemt, og der er nogle gang mange penge at spare. Den bog her kostede mig 5 pund inkl fragt og vat og det hele – og det er en ny release! Det er altså en god pris synes jeg. Og så er der jo også altid bogmærker med når man bestiller fra Bookdepository😛

2014-08-09 09.43.32

Nøj jeg har ventet på den her bog! Det er slutningen på Lux-serien, og efter bog 4 har jeg ikke rigtig nogen idé om, hvordan det hele skal ende. Men åh jeg glæder mig til at læse den! Jeg er ikke super tilfreds med det cover change de har lavet, men på den positive side, så glimter det her cover som i måske kan se😛 Og hey, prequel-novellen er også inkluderet!

3 meninger om “Nyt på Reolen #59: En preorder

  1. Jeg elsker også at der er bogmærker med – Og at de er forskellige og ikke “bare” er et reklamebogmærke af den kedelige slags.🙂

    Jeg har pt 2 preorders hos BD og 3-5 stykker ude på arbejdet. Ahem.😛

    1. Puuha, jeg har pt. 11 preorders liggende – men nogen af dem er først til næste år, så de tæller ikke😛

      Ja, og så kan jeg godt lide at det er pap, men ordntligt pap .. Jeg magter ikke sådan nogle tunge metalnogen eller de der tynde nogen der bukker for et godt ord .. Eller dem med frynser på! Jeg vil bare have et helt almindeligt standard bogmærke xD

Skriv et svar

