Covers fra Hele Verden #13: Beautiful Creatures

BEAUTIFUL CREATURES var en OK bog for mig. Jeg gav den tre stjerner i sin tid, for jeg var egentlig ret godt underholdt, og det var faktisk en god bog. Noget helt andet er så, at coveret til min udgave bare er sindssygt flot! Jeg har den engelske paperbackudgave, som har samme cover som nummer et i første række. Det er i øvrigt også det cover man har beholdt til den danske oversættelse. Flot er det altså! Jeg kan i øvrigt ikke anbefale nogen at se filmatiseringen, den er godt nok frygteligt dårlig ..

 

1

 

2

3

4

Faktisk synes jeg ikke der er nogen af de her covers der er decideret grimme. Altså, nummer tre i anden række ser ikke super spændende ud, men det er ikke grimt som sådan. Selv filmcoverne er faktisk ret fine! Jeg tror min favorit er nummer to i anden række, det er altså bare flot! Jeg får næsten gåsehud på armene af den der hjemsøgte/spøgelsesgatige stemning jeg får fra det. Ellers er nummer et og tre i første række altså også virkelig fine!

4 meninger om “Covers fra Hele Verden #13: Beautiful Creatures

Skriv et svar

