Nyt på Reloen #58: Saxo’s 24 timers udsalg og hvad der kom ud af det

Saxo.com havde for en uges tid siden et lynudsalg med 40% rabat på ALT i anledning af, at deres Facebookside havde fået 30.000 likes. Sådan en chance kan man jo ikke lade gå fra sig, så jeg bestilte selvfølgelig en stak bøger😛 Jeg er nu oppe på 70 ulæste bøger. Oh well. De er pæne. Og jeg vil gerne læse dem alle sammen. Så er det vel OK?😛

En enkelt af de bøger jeg bestilte måtte fjernes fra leverancen, fordi den efter jeg havde bestilt den kom i restordre fra saxo.coms leverandør. Det var den 4. og sidste bog i Seven Realms-serien. Jeg har de første fire, så det er ikke jordens undergang, og pengene blev jo ført tilbage til min konto, så der var ikke noget der. Altså endte pakken med at indeholde syv bøger, og da der i går kom besked om at den ventede på mig i pakkeboksen, så styrtede jeg selvfølgelig derned for at hente den😛

2014-07-23 10.50.42

 

2014-07-23 10.51.07

Miranda Kenneally: Hundread Oaks #4: Racing Savannah

Danielle L. jensen: The Malediction Trilogy #1: Stolen Songbird

2014-07-23 10.51.37

De tre bøger her købte jeg, fordi Katja fra Cautious har rost dem til skyerne – og efter at have læst anmeldelserne, så skulle jeg bare havde de bøger lige nu😛

Katie Alender: Bad Girls Don’t Die #1: Bad Girls Don’t Die

Katie Alender: Bad Girls Don’t Die #2: From Bad to Cursed

Katie Alender: Bad Girls Don’t Die #3: As Dead as it Gets

2014-07-23 10.52.08

The Kiss of Deception er bare SÅ flot! Billedet yder på ingen måde bogen retfærdighed, den er SÅ smuk! Og dejligt tyk, med et kort også! Win!

Mary E. Pearson: The Remnant Chronicles #1: The Kiss of Deception

Melissa Landers: Alienated #1: Alienated

Og så dumpede der også en preorder ind ad døren tidligere på ugen:

2014-07-22 11.18.55

Susan dennard: Something Strange & Deadly #3: Strange and Ever After

 

12 meninger om “Nyt på Reloen #58: Saxo’s 24 timers udsalg og hvad der kom ud af det

  1. Bad girls dont die serien, har jeg virkelig også haft på min ønskeliste længe. Glæder mig til at høre hvad du synes om dem!

      1. Nå nå nå nå!😉 Det gør jeg også – bare lige lidt langsommere haha😀 Eller, køber nok bare hurtigere😛 Men altså. 31/12 2016 er jeg i bund😀 Hehe😀

      2. Hæhæ, jeg har jo også skruet ned for bogkøb det sidste halve års tid😛 Jeg køber ikke 15 ad gangen mere xD Det hjælper altså på det😛

  2. Nice! Og dejligt, at du allerede har modtaget dem – jeg må pænt vente til slutningen af næste uge *venteventevente*

    Glæder mig til at læse dine anmeldelser af Bad Girls Don’t Die – den serie kender jeg ikke.

    Mvh.
    Den lille Bogblog

  3. Åh! Sikke et udsalg!!! Hvordan kan jeg have misset det?!?! Nej, nej, nej altså!

    Nå, men ikke desto mindre er det nogle vidunderlige bøger, du har fået, lader det til🙂

  4. Ååååh, Bad Girls Don’t Die …❤

    Er så glad, hver gang andre kaster sig over dem, selvom jeg ved at der er en chance for at de vil være uenige med mig. For mig vandt de jo på at jeg faktisk turde læse dem, mens andre garanteret vil synes de er vildt tøsede og ligegyldige.😛

    Alienated læste jeg i sidste uge, den var jeg også ret glad for og kan slet ikke vente til 2eren. Jeg havde glemt at den ikke var udkommet endnu, men nu ville jeg næsten ønske at jeg havde ventet med at læse den første. Haha.😉

    1. Og netop derfor har jeg en tendens til at vente med at købe en serie indtil alle bøger er udkommet, for den årelange venten der – jeg bliver skør xD

      Jeg glæder mig til at læse dem, jeg synes det lød på dig som om det var noget for mig, også selvom jeg er ret skrap til horror og gys😛 Mig kan man ikke rigtig skræmme efterhånden😛

Skriv et svar

