Cover Release: Half Life #2: Half Wild

Der er faktisk kommet to udgaver af coveret til den her bog allerede. så jeg viser jer lige dem begge to. Den ene må være UK, og den anden US, men jeg er ikke helt 100 på, hvilken der er hvilken. Jeg går ud fra, at de to penguin-udgaver hører sammen, så jeg viser dem sammen længere nede.

20814989

22429853

Altså, ingen af forsiderne synes jeg er sådan “waaaauw”, men jeg synes de grønne farver er super flotte, den måde de har sat de forskellige nuancer sammen. Og det er en ulv! Spændende! Og som altid er det skønt, nå coverne matcher. Lidt bogreol-forfængelig er man vel😛 Sammen med bog 1 ser de to covers sådan ud:

half bad 1

Jeg gætter på, at de to hører sammen når nu de er udgivet af Penguin og har det samme logo. De passer OK sammen synes jeg.

Men men men, Penguin har også udgivet en mørk udgave af første bog, og den passer perfekt med den mørke udgave af Half Wild.

half bad 2

Og de to grå sammen:

half bad 3

Jeg håber lidt de to sorte hører sammen og de to grå hører sammen, men man ved jo aldrig😛

18621194

Half Bad by Sally Green is a breathtaking debut novel about one boy’s struggle for survival in a hidden society of witches.

You can’t read, can’t write, but you heal fast, even for a witch.

You get sick if you stay indoors after dark.

You hate White Witches but love Annalise, who is one.

You’ve been kept in a cage since you were fourteen.

All you’ve got to do is escape and find Mercury, the Black Witch who eats boys. And do that before your seventeenth birthday.

Easy.

Bogen findes også på dansk under titlen Half Bad – Halvkode.

6 meninger om “Cover Release: Half Life #2: Half Wild

  1. De er super smukke, både til den første og den anden bog. Har dog endnu ikke læst den første. Den nåede sin hype før jeg kom i gang, og jeg gider bare ikke læse den, når alle andre gør. Jeg har heller ikke læst “En flænge i himlen endnu.” Jeg venter stadig på at bølgen ligger sig. :S

    Half Bad nåede dog aldrig op i de højder, så måske i løbet af næste år … Eller bare når bog 2 kommer.😛

    1. Jeg kan ikke helt hitte ud af det, men der findes i hvert fald nogle specialudgaver😛 Jeg er også rigtig spændt på fortsættelsen! Kom nu med den altså😛

Skriv et svar

