Covers fra Hele Verden #10: Twilight

Jeg elsker Twilight-bøgerne. Men. Der er et men. Coverne er godt nok bare ikke særlig pæne! Hverken de originale eller nogen af dem jeg kunne støve op på Goodreads. Det originale med hænderne og æblet er okay, men for mig siger den ikke “læs mig”, den siger “hvis der ikke er andet så okay da”. Og resten vil jeg helst ikke kommentere for meget på, hold nu op de er ikke særlig kønne xD

1

2

3

8891899

Jeg må indrømme, at der kun er ét cover jeg synes om, og det er den hvide udgave af hænderne med æblet. Det sorte ser lidt kedeligt og intetsigende ud, mens det hvide er lidt mere interessant. Resten er frygtelige, især det sidste i 3. række. Altså hun ligner ikke engang en menneskelig skabning, mere en alien xD De fleste andre udgaver af Twilight har beholdt det originale sorte cover, og det her var de eneste andre covers jeg kunne finde – på over syv sider med forskellige versioner af bogen.

2 meninger om “Covers fra Hele Verden #10: Twilight

  1. Jeg har heller aldrig været helt vilde med diverse covers fra Twilight. Det sorte oprindelige har jeg accepteret, det hvide synes jeg dog er pænere – Men det er mest fordi de har detaljen med de røde sider, jeg godt kan lide.🙂

Skriv et svar

