Covers Fra Hele Verden #9: True Blood #1: Dead Until Dark

True Blood er en af mine absolutte yndlingsserier, men skal jeg være helt ærlig, så er det fleste covers til den her serie frygtelig grimme. Især kan jeg slet ikke snuppe den originale tegnede udgave – den er bare så grim😛 Det er den første i første række.

1

 

2

3

4

Det jeg helt klart bedst kan lide er nummer 3 i fjerde række, det med det hvide kors. Det er faktisk virkelig pænt! Og så er den danske udgave heller ikke helt dårlig, det er denne her:

16217424

4 meninger om “Covers Fra Hele Verden #9: True Blood #1: Dead Until Dark

  1. Nr. 1 i 4. række (Det er den du kalder nr. 3) synes jeg er ret pæn, selvom jeg på ingen måde ville gætte at det var en True Blood og dét er jo selvfølgelig et minus. Men det er en pæn forside i sig selv, dog burde titel og forfatter fylde lidt mere. Det kunne være sejt hvis forfatteren havde stået på korsets vandrette arme og så titlen nedenunder, som i jorden.😀

Skriv et svar

