Nyt på Reolen #57: Awesomeness!

I går var jeg en tur i Århus for at besøge en veninde, og jeg fik liiige lokket hende med en tur i Bog & Ide😛 Det ville hun heldigvis gerne, og jeg kom hjem med seks bøger. Derudover lå der to bøger i postkassen til mig, den ene et anmeldereksemplar, og den anden en jeg købte på BookOutlet da de havde 5$ rabat. Den samlede stak ser sådan her ud:

2014-07-03 16.39.51

 

2014-07-03 16.41.33

Kiera Cass: The Selection #3: The One

Marissa Meyer: The Lunar Chronicles #3: Cress

Marie Lu: Legend #3: Champion

2014-07-03 16.43.27

Lee Nichols: Haunting Emma #3: Overgivelse

Tara Hudson: Hereafter #2: Dæmonernes Angreb

Tara Hudson: Hereafter #3: Porten til Helvede

2014-07-03 16.44.49J. A. Souders: The Elysium Chronicles #1: Renegade

Laini Taylor: Ønskekræmmerens Datter #2: Støv & Stjerneskær

Renegade købte jeg da BookOutlet kørte med 5$ rabat, jeg mener jeg fik den via deres newsletter, men i hvert fald kostede bogen 5 $, og så var der jo kun fragten på 6 $ tilbage. Billigt for en fin hardcover synes jeg! Støv & Stjerneskær er et anmeldereksemplar fra forlaget Bazar, og mand jeg glæder mig til at læse den!

 

4 meninger om “Nyt på Reolen #57: Awesomeness!

  1. Hvor er du heldig at du har fået Støv & Stjerneskær! Jeg var hel vild med den første bog i serien. Har du selv spurgt efter den, eller har forlaget kontakte dig?🙂

    1. Jeg spurgte selv, og det plejer jeg virkelig helst ikke at gøre .. Men åh jeg ville så gerne læse den, og så tænkte jeg at nåh ja – det kunne vel ikke skade. Og jeg fik den søreme! Sus = glad😀

      1. Hehe kan godt forstå at du selv har spurgt. Jeg overvejer også at gøre det. Fedt at de sagde ja til det😀 og det værste er vel at man får et nej

      2. Ja, er virkelig glad for at de sagde ja😛 Jeg har det altid rigtig skidt med at spørge efter en bog fordi jeg føler jeg tigger, så når jeg en sjælden gang gør det, så er det meget rart ikke at få et rungende nej :p Tror jeg har spurgt efter en bog tre gange i al den tid jeg har haft bloggen .. Det er store sager når det sker😛

Skriv et svar

