Nyt på Reolen #56: Flere fødselsdagsbøger + et tip

Vi starter lige med tippet. Ud over de bøger jeg fik i fødselsdagsgave fik jeg også et Bog & Idé-gavekort. Og da jeg så i torsdags var færdig med min sidste eksamen, så måtte jeg lige en smut ned i byen og lure, om Bog & Idé havde noget spændende.

Og det havde de! De havde rigtig gode tilbud på mange ungdomsbøger, blandt andet hele Fallen-serie og Hush Hush-serien til 49,95, De fire første Shadow Falls-bøger til 49,95, Den nye Demon Trappers fra Tellerup til 149,-. Og så fandt jeg Oprør af Louise Haiberg også til 149,-, første bog i Dæmondræberen-serien. Derudover købte jeg den 4. Shadow Falls bog til de 49,95 samt femte og sidste bog i samme serie, som jeg fandt til 169,95. Jeg er super glad for, at min Shadow Falls-serie endelig er komplet!

Under alle omstændigheder er det værd at smutte en tur forbi Bog & Idé, hvis du er på jagt efter billige ungdomsbøger. Der var også flere end dem jeg lige nævnte, og jeg er heller ikke helt sikker på, at tilbuddet findes i alle Bog & Idé-butikker. Men plejer de ikke at have samme tilbud? Anyway, det er dæleme 3 pæne covers❤

update: Det ER alle Bog & Idé der har tilbuddet på ungdomsbøger. Vi havde bare ikke fået kataloget, så det var helt tilfældigt at jeg opdagede det. Men min mor informerer mig om, at tilbuddene kan ses i deres katalog😛

20140626_123223

13 meninger om “Nyt på Reolen #56: Flere fødselsdagsbøger + et tip

  1. Så håber jeg de stadig har tilbudene i morgen:-) skal alligevel have invisteret i den sidste Bartimæus bog. Og har en håbløs mangel på nye bøger;-)

  2. Xenia

    Hej Sus.
    Tak for en super blog. Lige et lille spørgsmål: hvis du skulle købe en af serierne ville det så være shadow falls eller fallen? Ville gerne have begge men går ikke lige på et SU budget..

  3. Xenia

    Det var også den jeg hældte til 😉 Du skriver nogle rigtig gode anmeldelser og jeg næsten altid enig med dig 😄

    1. Tak, det er jeg glad for at høre😀 Jeg elsker at skrive anmeldelser, for jeg har ikke rigtig nogen venner/veninder der læser, så de gider ikke høre på alt for meget bogsnak😛 Så må man jo ud med det på anden måde😛

  4. Mette

    Har lige læst halvdelen af oprør, og det bliver en af dem, der aldrig bliver færdiglæst desværre, elskede coveret, og glædede mig til at læse den – glæder mig dog til at læse din anmeldelse, når du kommer dertil

    1. Jeg er meget spændt på den bog! Jeg har hørt meget blandet om den, men jeg var bare så forelsket i det cover, og jeg synes konceptet lød spændende .. Håber jeg synes om den, når nu den er så pæn😛

Skriv et svar

