Covers Fra Hele Verden #8: Daughter of Smoke & Bone

Daughter of Smoke and Bone er første bog i en meget hypet trilogi – og den er hypet med god grund. Den findes også oversat til dansk under titlen Ildenglen, og den var virkelig, virkelig god! Og jeg må indrømme, at nærmest samtlige covers jeg kunne støve op af bogen er sindssygt flotte!

1

 

2

3

Åh jeg synes de er flotte alle sammen! Men min favorit må være nummer to i første rakke. Det er så vidt jeg ved den engelske (UK) paperbackudgave, og jeg elsker simpelthen farverne og den måde jeg føler jeg bliver draget til bogen på. Ellers er den med den røde dør altså også sindssygt pæn!

10 meninger om “Covers Fra Hele Verden #8: Daughter of Smoke & Bone

  1. Jeg har etteren på dansk og har tålmodigt ventet på at toeren også skulle komme på dansk også koster den over 400,-kr. det er da helt vildt! Det r jo røveri ved højlys dag. Så nu har jeg købt alle tre på engelsk på saxo for 350 kr.

    1. Ja, jeg fatter ikke hvorfor de absolut skal koste en bondegård? Divergent 3 på dansk kostede 500 kr i over et halvt år, inden den blev sat ned til nogenlunde normal pris .. amen ..

      1. Jeg har den teori, at det er fordi forlagene i første omgang skal tjene på salg til bibliotekerne, som jo er tvunget til at købe, når en bog efterspørges og derefter sætter de prisen ned. Men jeg ved det ikke, forlagene må jo også miste en del salg, da mange så vælger at købe de billige engelske udgaver.

      2. Det er jo det jeg ikke kan forstå. Hvis bøgerne koster 400 kr de første mange måneder, jamen så er det da klart at mange vælger at købe engelsk. I 9. klasse er de fleste jo i stand til at læse en engelsk bog.

  2. Åh, jeg synes virkelig, den var kedelig, den bog. Kan faktisk heller ikke lide coverne :O Nummer fire må være min favorit, hvis jeg blev tvunget til at vælge😀

Skriv et svar

