Diverse Nyheder: Cover Release, Title Release mm.

Så har jeg samlet lidt forskellige nyheder sammen, som sædvanlig hvad jeg nu lige har fået støvet op siden sidst.

Vi starter ud med Delirium-tv-serien, som jo egentlig var blevet skrottet. Et andet selskab har nu opkøbt rettighederne, og pilot-episoden blev vist i TV i USA for nogle dage siden. Det vides ikke med sikkerhed, om de rent faktisk laver en hel sæson, men der er stadig håb.

Så har vi en cover release til den 12. og sidste bog i Nattens Hus-serien. Okay cover, som passer sammen med resten af serien. Det danske cover kommer nok til at ligne dette her, siden Tellerup har beholdt den her coverstil hele vejen gennem serien.

16136599

 

6. og sidste bog i Bloodlines-serien har fået titel, den kommer til at hedde The Ruby Circle.

Der er kommet cover til 3. og sidste bog i The Madman’s Daughter-trilogien. Ret pænt cover synes jeg!

16182308

Der er også kommet cover til 2. bog i Jennifer L. Armentrouts The Dark Elements-serie. Coverne til den her serie er simplethen frygtelige xD

17455815

Der er også kommet titel til 3. bog i samme serie, den kommer til at hedde Every Last Breath, og det skulle være sidste bog i serien.

3. og bog i Susan Ees Angelfall-serie skulle være udkommet her til Juni, men den er udskudt på ubestemt tid. Det vides heller ikke med sikkerhed, om der bliver en 4. og en 5. bog. Susan Ee har udtalt, at hun arbejder på den 3. bog, og hvis hun synes der er brug for to bøger mere, så bliver der to bøger mere, ellers slutter serien med den 3. bog.

Der er kommet cover til 2. bog i Brandon Sanderson’s Reckoners serie:

15704459

Der er også kommet titel til 2. bog i Danielle L. Jensens Malediction Trilogy, den kommer til at hedde Hidden Huntress

Der er kommet cover til 2. bog i Lauren DeStefanos Internment Chronicles serie. Heller ikke særlig pænt cover synes jeg.

17558080

 

Der er kommet både cover og titel til 2. bog i Defy-trilogien. Monster pænt cover!

17928184

Der er kommet titel på første bog i en nye serie fra Rachel Vincent, forfatteren bag Soul Screamers-serien. Selve titlen på serien er ukendt, men første bog kommer til at hedde The Stars Never Rise.

Der er også kommet cover til J Lynn aka Jennifer L. Armentrouts 3. bog i hendes NA serie Wait For You:

19501672

Der er kommet cover til 2. bog i Amie Kaufmann og Meghan Spooners Starbound-serie. Også virkelig fint cover.

13138734

Der er også kommet cover til 2. bog i Avalon-trilogien:

20455682

Der er også lidt nyheder fra Tellerup. Først og fremmest er 2. bog i Blood Magic-serien udkommet, og kan nu købes på deres hjemmeside Første bog is erien er blevet genudgivet i en hardbackudgave, der passer til bog 2. . 11. bog i Vampire Diaries-serien er også udkommet og kan købes hos dem. Bog to i Djævlens Pagt-serien skulle udkomme til august, og har dette meget pæne cover:

1849

Jeg kan også løfte sløret for, at Alvilda udgiver 2. bog i Ønskekræmmerens Datter-trilogien, på engelsk kendt som Daughter of Smoke and Bone. Udgivelsen er sat til først i juli.

Der er også endelig kommet cover til 2. bog i The 100-serien, som kører som TV-serie i øjeblikket og faktisk er rigtig god. Bogen var jeg ikke så vild med, men serien er som sagt ret god. Og coveret her er også ret pænt, selvom det ikke matcher 1’eren.

20454076

 

Der er kommet cover til 3. bog i Jennifer Echols Superlatives-serie. Rigtig godt cover til en contemporary synes jeg.

16140843

 

Og til sidst er der en ny standalone på vej fra Jennifer L. Armentrout (mand den kvinde skriver mange bøger :P). Den skulle udkomme engang i 2015, og hedder The Dead List.

Det var vist det hele for denne gang, i hvert fald det jeg kan huske😛

 

11 meninger om “Diverse Nyheder: Cover Release, Title Release mm.

  1. Gudskelov at det ser ud til at være sidste bog i Nattens hus serien, jeg har kun læst de første 3, men har købt resten af bøgerne hen ad vejen, når jeg har støt på dem til billige penge. Det er godt nok mange bøger og jeg håber de er pengene værd.

    This shattered World har et helt fantastisk omslag. Jeg har allerede forudbestilt den på The Book Depository. Både den og These Broken Stars har jeg udelukkende købt på grund af coveret.

    1. Tjah, jeg synes det gik voldsomt ned ad bakke efter bog 5, men det er vist en smagssag😛 Jeg skal i hvert fald læse serien færdig, nu har jeg jo læst de første ti, såh😛 Jeg blev egentlig også kun interesseret i These Broken Stars fordi coveret var pænt😛

  2. Åh jeg vidste godt at 2’eren i Blood Magic var kommet og muggede ret meget over at jeg har 1’eren i paperback… Så tusind tak for infoen om at den er genudgivet i hardback! Så dør mit hjerte ikke så meget mere d: (udover at jeg så skal købe den igen…)

    1. Jeg kunne heller ikke forstå hvorfor de udgav den i hardback, nu kommer mine heller ikke til at matche .. Men så opdagede jeg etteren i hardback på deres hjemmeside😛

    1. Det forelyder det i hvert fald. Der er også lidt uenighed om, hvornår den udkommet på de forskellige online bogshops. Goodreads for eksempel siger 2015, mens Bookdepository siger den allerede er udkommet ..

    1. Desværre ikke, men jeg skal nok poste noget på bloggen når jeg ved noget. Som regel går der jo mellem et halvt og et helt år mellem to bøger i en serie, men det er kun gætværk fra min side.

  3. Er SÅ glad for at Nattens Hus endelig slutter! Det skulle den jo have været for 9 bind siden altså, så havde man undgået de ustandselige gentagelser i hvert eneste bind, hvor det bare er en ny person der dør/kommer i problemer/bliver uvenner/får ødelagt sin yndlingsbluse/whatever. -_-

    Desuden er det på tide at bind 2 i Djævlens Pagt bliver oversat. Jeg begynder virkelig at forstå dem der ikke læser på dansk, når det kommer til ungdomsserier. Visse forlag har det jo med at udskyde og trække i langdrag, så læserne når at gå på pension, før de får en slutning. -_-

    Jeg læste til gengæld forleden at Vampire Academy film 2 åbenbart er en realitet. Det var jeg ret overrasket over, eftersom den første gik urimeligt dårligt ifølge alle medier. :S

    1. Ja, Nattens Hus skulle bare have været sluttet efter bog 5 xD Der sker nul og niks i de fleste af dem..

      Især Tellerup er virkelig slemme til at fastsætte en dato, og derefter udskyde og udskyde, så der ender med at gå over et år eller to år nogle gange..

      Wut, en VA 2? Den havde jeg nok ikke lige set komme xD

Skriv et svar

