Nyt på Reolen #55: Fødselsdagsbøgerne

I sidste uge fyldte jeg 25, og der var selvfølgelig bøger indeni nogen af pakkerne😛 Min gode Alana var en stjerne og gav mig hele fem bøger, alle sammen nogen som jeg bare SÅ gerne vil læse! Derudover var der også gavekort til Bog & Idé, så der kommer nok lidt flere fødselsdagsbøger på et tidspunkt😛

Alana gav mig som sagt fem bøger:

2014-06-18 18.24.27

Jeaniene Frost: Night Huntress #7: Up From the Grave

2014-06-18 18.24.53

Kalayna Price: Alex Craft #1: Grave Witch

Kalayna Price: Alex Craft #2: Grave Dance

Kalayne Price: Alex Craft #3: Grave Memory

2014-06-18 18.25.11

C. J. Redwine: Defiance #2: Deception

Denne serie er også kendt som The Couriers Daughter.

Jeg er max glad for dem alle sammen, og især glæder jeg mig til at læse Alex Craft-bøgerne. Jeg tror den serie er lige noget for mig.

5 meninger om “Nyt på Reolen #55: Fødselsdagsbøgerne

  1. Hvor er det fede gaver!! I år regner jeg ikke med at få gave til fødselsdag: vi ønsker os penge til bryllupskontoen: men brylluppet er jo også en fantastisk gave ;)!
    Godt med de mange forlag der sender pakker til én!

Skriv et svar

