Nyt på Reolen #54: Anmeldereksemplarer og en gave til mig selv

Jeg kan lige så godt være ærlig – jeg får ikke en milliard anmeldereksemplarer ind ad postkassen hver måned. Jeg får måske en, maks to i løbet af en måneds tid, og jeg bliver simpelthen så glad hvor gang et forlag synes, at jeg er vigtig nok til at de gider spilde et anmeldereksemplar på mig. Så da jeg i løbet af den sidste måneds tid har modtaget hele den her stak, er jeg lidt i en tilstand af  wauw-skete-det-for-mig? Man bliver jo lidt glad i låget af det altså. Tak til alle forlagene for at sende mig bøgerne! Nogle af dem har jeg allerede læst, og nogle af dem har jeg stadig til gode.

2014-06-14 07.44.02

Teri Terry: Slettet #3: Knust, fra Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck

2014-06-14 07.45.03

Mette Bundgaard Laursen: Caldera #1: Profetiens Kald

Mette Bundgaard Laursen: Caldera #2: Skyggernes Spil

Mette Bundgaard Laursen: Caldera #3: Skæbnens Valg

Alle tre fra forlaget Facet.

2014-06-14 07.45.39

Karina Palm: Den Mystiske Kiste, fra forlaget mellemgaard

2014-06-14 07.46.26

Christina Bonde: Nattens Sanger #2: Skæbne, fra forfatteren

Og så har jeg købt noget, som sikkert får en del af jer derude til at ryste på hovedet😛 Det er jo igen hemmelighed, at jeg elsker Twiligt-bøgerne. Jeg læste dem første gang for maaaaange år siden – jeg mener det må have været omkring da jeg blev 18, hvilket altså er noget tid siden .. ahem. Det var den serie, som fik mig i gang med at læse igen for alvor, og en af de serier jeg har genlæst så mange gange, at jeg kan huske hele passager i hovedet. Jeg har siden læst mange bøger som også var gode, men der er bare noget nostalgisk over en serie, som man har genlæst så mange gange og haft så mange gode minder med. Og jeg genlæser dem stadig ind imellem. Jeg tror aldrig jeg rigtig bliver træt af dem ..

I hvert fald har min Twilight-bogserie indtil nu bestået af de tre første bøger i filmcover, og se den 4. og sidste i det almindelige cover. Altså passede de ikke sammen, og det var jeg ret træt af. Nej., filmcoveret til 4. bog er ikke særlig fantastisk, men serien skal den onde lyneme passe sammen nå😛

Det lykkedes mig at støve bog 4 op på DBA i filmcover hardbackudgave, noget som jeg har forsøgt lææænge. De er åbenbart svære at få fat i, men endelig lykkedes det mig, og nu er den min! hardback, aldrig åbnet eller læst og med det rigtige cover. win!

2014-06-12 11.31.45

Stephenie Meyer: Twilight #4: Breaking Dawn

11 meninger om “Nyt på Reolen #54: Anmeldereksemplarer og en gave til mig selv

  1. Simone

    Det er virkelig sådan en skøn følelse, hver gang der tikker en mail ind fra et forlag med et spørgsmål om et anmeldereksemplar, eller der dumper et helt uventet ned i postkassen. Tanken om at de har tænkt på én, er simpelthen så fed🙂

    Mht. dit eget køb, så forstår jeg dig virkelig godt. Det er så rart, når ens serier matcher – og specielt hvis det er serier, som man elsker🙂

  2. Jeg forstår dig! Jeg har lige udskiftet to bøger fra en serie (bog 1 og bog 4 fra Fever serien af Karen Marie Moning.) de matchede ikke med de resterende, og serier SKAL helst matche! Specielt når det er yndlings!

Skriv et svar

