Stilhed … Måske.

Så blev det min tur til at lave et jeg-skal-til-eksamen-og-er-mega-tidspresset-indlæg.

Jeg har nemlig hele fem eksamener på tre uger. Først skal vi aflevere semesterprojekt på fredag, og så har jeg eksamen den 11., 17., 20., 23. og 26. juni. Fire af dem mundtlige uden forberedelsestid. Man har altså ikke de der 20 minutters forberedelse som man ellers normalt har. Her trækker man et spørgsmål og går direkte i gang, så man skal bare have max styr på det hele, for man har ikke tid til lige at få genopfrisket hvad man vil sige.

Jeg har lavet læseplan, og medmindre alting kører som smurt har jeg meget minimal tid tilovers til noget som helst – herunder at få læst ikke-studie-relaterede bøger. Jeg tager en dag ad gangen for tiden, så jeg ved ikke om jeg får tid til at læse eller lave blogindlæg (eller sove ..).

I hvert fald kan der godt blive lidt stille herinde de næste uger, så nu er i advaret😛

2 meninger om “Stilhed … Måske.

Skriv et svar

