Giveaway vinder! Wuhuuu!

Inden jeg drukner i eksamensstress skulle jeg selvfølgelig lige have trukket en vinder i min giveaway!

Den heldige vinder blev:

rebelbellevinder

Kommentar nummer 34, som er Bachs Bøger! Jeg har sendt dig en mail.

Mit eget yndligslæsested er i sofaen – man sidder SÅ godt i kæresten 40 år gamle lædersofa, og jeg kan godt lide at sidde op når jeg læser. Ellers er det i sengen lige inden jeg skal sove. Jeg skal altid lige læse et kapitel eller to i en bog før jeg kan falde i søvn, ellers kan jeg ikke sove😛

3 meninger om “Giveaway vinder! Wuhuuu!

Skriv et svar

