Giveaway! Rebel Belle#1: Rebel Belle

HUSK HUSK HUSK at skrive jeres email i kommentaren, så jeg kan komme i kontakt med jer.

 

It’s giveaway tiiiime! Bookdepository kom til at sende mig to kopier af Rebel Belle, og da de ikke ville have den tilbage og jeg jo ikke behøver to ens kopier af bogen, jamen så var en giveaway jo oplagt! Det er også 100 år siden jeg sidst har lavet en giveaway😛

8475505

Harper Price, peerless Southern belle, was born ready for a Homecoming tiara. But after a strange run-in at the dance imbues her with incredible abilities, Harper’s destiny takes a turn for the seriously weird. She becomes a Paladin, one of an ancient line of guardians with agility, super strength and lethal fighting instincts.

Just when life can’t get any more disastrously crazy, Harper finds out who she’s charged to protect: David Stark, school reporter, subject of a mysterious prophecy and possibly Harper’s least favorite person. But things get complicated when Harper starts falling for him—and discovers that David’s own fate could very well be to destroy Earth.

With snappy banter, cotillion dresses, non-stop action and a touch of magic, this new young adult series from bestseller Rachel Hawkins is going to make y’all beg for more.

Det eneste du skal gøre for at være med i konkurrencen er, at lægge en kommentar til indlægget her, hvor du fortæller lidt om hvor du godt kan lide at læse. Siddende i sofaen?  I sengen? på en bænk I parken?

  • HUSK at skrive din email, så jeg kan kontakte dig hvis du vinder
  • Bogen er på engelsk, og i hardcover udgave med dustjacket.
  • Jeg trækker en tilfældig vinder Mandag d. 2. Juni klokken 15:00.

2014-05-23 10.54.07

44 meninger om “Giveaway! Rebel Belle#1: Rebel Belle

  1. Rebekka Johannsen

    Der er forskellige steder jeg elsker at læse, i sofaen når det regner udenfor. Så plejer jeg at pakke mig ind i en dyne ,med en kop the og en bog. Når det er godt vejr sidder jeg udenfor og soler mig, mens jeg læser. Det er selvfølgelig også tit at jeg ligger og læser i min seng inden jeg skal sove, det giver sådan en hyggelig stemning🙂

  2. Jacqueline

    Jeg læser bedst, når jeg sidder i sofaen, men jeg kan bedst lide at læse udenfor. Så er man for det meste alene, og lydene fra naturen er dejligt beroligende!

  3. Kathe Hansen

    Hvis det er koldt uden for så er mit favorit sted: Pejsen. Jeg ved det er en kliché, men den knitrende lyd og varmen er vidunderlige akkompagnementer til læsningen.

    Ellers er mit andet favorit indendørs sted: I vindueskarmen! Særligt hvis regnen trommer på ruden og skaber en magisk stemning. Jeg kan så godt lide at sidde i min vindueskarm med puden i ryggen.

    Hvis vejret er godt: Udenfor i græsset, evt. i skyggen af et træ mmm🙂

    Er spændt på at høre, hvad de andres yndlings steder og Sus? Hvad er dit ?🙂

  4. annafiee

    Åhh der må jeg værre med. Elsker Hex Hall bøgerne.

    Jeg kan bedst lide at ligge og læse. Men det kan man jo ikke hele dagen så min sofa er det andet sted jeg holder af at sidde med en bog.

    xoxofiee@hotmail.com

  5. Åh hvor fint med en giveaway! Og den bog ser så lokkende og fin ud med dens lyserøde forside, plus at hele Booktube nærmest er hovedkuls forelsket i den🙂

    Jeg foretrækker at læse i min seng, som nærmest er min lille læsehule med tylgardiner, lyskæder og bløde puder. Det er noget nær det bedste, jeg ved🙂

    – Rikke, prikkerikkekrikke@yahoo.dk

  6. Jeg elsker at læse i enten min seng eller sofa. Når jeg læser, kan jeg nemlig godt lide, at jeg har det behageligt, så jeg ikke skal være irriteret over, om jeg måske sidder dårligt. Og der synes jeg, disse to steder er perfekte. Dog foretrækker jeg nok sengen over sofaen, da jeg oftest ligger bedst i den – og så kan jeg putte mig helt ind i dyner, hvilket virkelig bare er skønt🙂

    funny94girl@hotmail.com

  7. Emma Kjær

    Mit yndlings sted når jeg skal læse, er nok i vores sofa henne i hjørnet. Jeg skal helt sidde i helt mørke med en læselampe over hovedet. Med dynen på og en god bog i hånden, bliver det ikke bedre! 😙

  8. Karina

    Sikke en fin giveaway!🙂
    Det er meget forskelligt hvor jeg bedst kan lide at læse – som regel liggende enten i min seng eller i sofaen, men hvis det er noget der kræver mere koncentration, som fx skolerelaterede ting, er det ved skrivebordet det foregår!🙂

  9. I sofaen, uden tvivl. Der kan jeg både ligge og sidde på forskellige måder. Når vejret er til det, vil jeg dog helst ligge ude med bogen, men hvem vil ikke det😛
    Jeg er spændt på, hvordan jeg kommer til at læse når baby kommer, men umiddelbart tænker jeg at det også må blive i sofaen🙂 Hvor vil du helst selv læse?

    SaHyms@gmail.com

  10. Sikke en fin give away! Den vil jeg smadder gerne vinde!😀

    Jeg elsker at læse i min seng, det er også det eneste sted i min lejlighed, for stolen ved skrivebordet er bare ikke lige så komfortabelt😛 Jeg enten sidder i sengen med en masse puder i ryggen, eller ligger ned, hvis ikke jeg er for træt😛

  11. Det bedste sted at læse er i min seng. Jeg læser ofte om aftenen og så er sengen et hit og man behøver ikke flytte sig når man endelig lægger bogen fra sig for at sove. Ulempen er så at bogen er så tæt på at den er alt for let af samle op hvis man alligevel ikke rigtigt kan sove.

    Næst efter sengen, må det være sofaen. Jeg er spændt på hvor jeg sætter mig til at læse når jeg flytter om en måneds tid, så skal der jo laves nye vaner og nye læsekroge.

  12. Kathrine N.

    Jeg læser altid ved mit skrivebord, hvor jeg kan ligge bogen på bordet og have min skrivebordslampe tændt, så jeg altid kan have nok lys. Jeg kan ikke læse i sofaen eller sengen, for jeg får ondt i ryggen af det, desværre.
    neonkatieneon@gmail.com

  13. Camilla andersen

    Jeg har en dejlig stor lænestol fra ikea, som jeg altid sidder i når jeg læser. Her kan jeg “krølle” mig helt sammen og bare være optaget af at læse. Det er så lidt uheldigt at den også er ret god at falde i søvn i:)
    Camilla_pugflod@live.dk

  14. Màiri

    Hvor fint🙂

    Generelt kan jeg lide at læse, hvor jeg kan komme til det🙂 f.eks. hvis jeg skal med bus eller tog, så er en god bog uundværlig. Men hvor jeg bedst kan lide at læse, om sommeren udenfor i naturen og om vinteren med et tæppe på sofaen🙂 og så slutter jeg som regel hver dag med at sidde i sengen og læse (lidt), inden det er sovetid🙂

  15. Anne Sofie

    (Havde glemt at skrive min email, upppps)

    Samme forfatter som har skrevet Hex Hall?!! Oh my god. Jeg skal helt klart have fingrene i den serie! Elskede at læse Hex Hall, så Rebel Belle må helt sikkert være lige så god – hvis ikke bedre. Ufffffffffff

    spaabaek1995@gmail.com

  16. Dina Kathleen

    Det er meget forskelligt hvor jeg kan lide at læse, jeg sidder tit ude på terrassen (når vejret er til det😛 ) ellers sidder jeg oftest i min seng med alle mine bog reoler omkring mig! Der er super hyggeligt da jeg personligt synes at bøger skaber en hyggelig atmosfære – lidt ligesom stearinlys en mørk aften!

    email: dinakathleen@live.dk

  17. Majasol

    Jeg har længe haft et godt øje til Rebel Belle. Bogens forside er simpelthen så henrivende i sine farver, og man læser oftest positivt om den.

    Jeg holder af at læse i min seng. Læseoplevelsen bliver en tand bedre, når man kan lade sig falde ned i bunken af puder, blive indhyldet af dyner og sukke af velbehag.

    majasolsblog@gmail.com

  18. Xenia

    Det skifter. Om sommeren er det på stranden med musik i ørerne hvis der er mange mennesker. Ellers mens jeg lytter til havet. Når det er køligere ude, er det hjemme i sofaen men musik eller tv tændt. Så der skal helst aldrig være for stille 😉
    Men for tiden, selvom det er godt vejr, er det indenfor. Så læser jeg indover min lille datter mens jeg ammer. Det er der der er tid når man er en nybagt mor 😉

    Xkardel@hotmail.com

  19. Olivia

    Jeg kan bedst lide at læse et sted, som jeg har for mig selv, f.eks. mit værelse. Jeg elsker, at jeg bare kan ligge i min seng og slappe af med en god bog. Når jeg så hører musik imens er det endnu bedre – ligsom baggrundsmusik på en film, der kører i mit hoved🙂 Men samtidig synes jeg også det er rart at sidde i solen… Om det så er i min udenfor eller bare i min vindueskarm.🙂

    olivia.yttesen@live.dk

  20. Jeg tror det må være i sengen:) Der er dejligt blødt og ingen forstyrrelser. Sidder jeg udenfor har jeg det ofte lige lidt for varmt eller lidt for koldt. Desuden er det umådeligt svært at koncentrere sig når ens hund konstant ligger bolde op på en, for at man skal kaste dem…

  21. Ihh hvor dejligt med en konkurrence.
    Jeg læser på mage forskellige måder. Jeg Elsker at ligge og læse på en sofaseng jeg på mit kontor, men jeg kan også godt blive lidt søvning af det. For det meste skifter jeg lidt fra sofaen til skrivebordet, men her om sommeren er det også dejligt at ligge udenfor at læse🙂

    mia_krone@live.dk

  22. Uhh, sikke en lækker konkurrence. Jeg siger: Sofaen, helt klart. Der er ikke noget bedre, specielt fordi den ene af vores katte, altid skal ligge og putte ved siden af mig mens jeg læser – så der er altså dømt mega sofahygge når jeg læser. =)

  23. Sascha

    sascha0413@live.dk

    Når jeg læser er det forskelligt hvor jeg sidder, hvis jeg læser e-bøger på min com sidder jeg som regel i sofaen, da der er en stikkontakt🙂 Men hvis jeg læser en “fysisk” bog sidder jeg som regel inde på et af mine brødres værelser, da det giver en form for nærvær selvom vi laver vær vores ting. Men mit yndlings sted er i udestuen hos min mormor og morfor, med marken og træerne som udsigt, og engang imellem også et dyr eller to. Hvor mig er det bare vigtigt der er en fredelig stemning 🙂

  24. Sikke en interessant bog! Uha, den kunne jeg godt tænke mig at prøve kræfter med😀
    Min yndlings-sommer-læsekrog er uden tvivl i solen på vores lille, men hyggelige sydvendte altan. Om vinteren hygger jeg mig i store varme trøjer henslægt over flere stole ved spisebordet, så jeg rigtig kan brede mig – og helst om morgenen, inden verden (og den larmende kæreste) vågner ;D

    /Stine
    kontakt@stinchen.dk

  25. Jeg ville ønske jeg havde et magisk sted at læse mine bøger, men sandheden er at jeg læser alle steder jeg kan komme til det. Når jeg så er hjemme så læser jeg nærmest lige der hvor jeg går og står og glemme lidt at gør det hyggeligt for mig selv. Men jeg tror det er fordi jeg bare bliver så opslugt af handlingen. Min drøm er at få masser af bløde puder ind på mit hjemmebibliotek og så læse derinde. :0)

  26. Stine

    Jeg læser bedst, når jeg ligger i min seng med ro omkring mig omgivet af store puder til at skifte læsestilling, eller når jeg sidder i sofaen indsvøbt i et tæppe. Der er ikke noget mere hyggeligt end med en læsedag, hvor jeg har fri hele dagen, og det samtidig er lidt dårligt vejr, så man rigtig kan sidde og hygge med et dejligt varmt tæppe og en god bog.

  27. lisbeth jørgensen

    Jeg læser alle vegne, lige i tiden får jeg læst en del på kondicyklen, hvor gemalen har sat et bord op til mig😉

  28. Ida Sofie

    Jeg elsker at laese i min seng, men saa skal det ogsaa helst vaere om natten, da det er tidspunktet, hvor hele huset er mest roligt.

Skriv et svar

