Nyt på reolen #53: Hvad der landede i postkassen de seneste uger

Jeg har fået en del bøger ind af postkassen her på det sidste, og de fleste af dem har jeg købt på Book Depository. De sender jo bøgerne en eller to ad gangen for det meste, så alle bøgerne er kommet sådan lidt hulter til bulter over de sidste par uger. Derudover fik jeg også lidt til anmeldelse af forskellige forlag. Og så lige en sjov historie: Jeg bestilte Rebel Belle af Rachel Hawkins fra Bookdepository, men da pakken kom så den heeelt forkert ud. Alt for flad og bred, og jeg overvejede om jeg havde bestilt en eller anden bog og glemt alt om det. Men nej, Bookdepository havde sendt mig den forkerte bog. I stedet for Rebel Belle fik jeg en bog og quiltmønstre -.- Jeg har kontaktet Bookdepository, og Rebel Belle er på vej med posten til mig nu. Men helt ærligt, det var sgu lidt sjovt😛 Fra Southern Belle Paranormal Romance til quiltmønstre .. jojo.

2014-04-15 13.33.54

Victoria Scott: Fire & Flood #1: Fire & Flood

Fire & Flood har jeg allerede læst og anmeldt, og den var god! den er beskrevet som Pokemon møder Hunger Games, og det er faktisk lige i øjet.

2014-04-26 15.03.15

Julie Kagawa: The Immortal Rules #3: The Forever Song

Denne har jeg også læst og anmeldt, og det var en god afslutning på trilogien. Og nej, det er ikke et klistermærke der sidder på bogen, det er printet på. Sus is not amused…

2014-04-30 18.23.53

Chris Carter: Robert Hunter #1: Krucifiks-Morderen

Også en bog jeg har læst og anmeldt. Jeg faldt over den i Bog & Ide, og kom i tanke om at den var blevet meget rost rundt omkring. Selvom det er en krimi, som jo ikke rigtig er noget jeg normalt læser, så var de rigtig, rigtig god!

2014-05-01 12.17.49 - Kopi

Rachel Vincent: Soul Screamers #1: My Soul To Take

I dette indlæg fortalte jeg om, hvordan jeg fandt bog 2 -5 i denne serie til halv pris i en Bog & Ide i Århus. Selvfølgelig måtte jeg have etteren (som i øvrigt har et virkelig grimt cover. Der er jo mund og læbestift over det hele), så den bestilte jeg fra Bookdepository.

2014-05-03 17.21.04 - Kopi

Nick Clausen: Skrifterne fra Safirhavet #1: Cirinos Fortælling

Anmeldereksemplar fra Høst & Søn, som overraskede mig SÅ meget – den var sindssygt god! Anmeldelsen kommer op en af de nærmeste dage.

2014-05-03 17.21.57

Kim Harrison: The Hollows #3: Alt Andet End Død

Denne her har jeg også læst og anmeldt. Jeg må indrømme at jeg er blevet hooked på serien, selvom jeg “kun” har givet 3 stjerner til hver bog. Jeg ved ikke hvad det er med den, men jeg vil have mere!

2014-05-12 15.23.05

Jana Oliver: The Demon Trappers #3: Forgiven

Jana Oliver: The Demon Trappers #4: Foretold

De to sidste bøger i Demon Trappers serien, en serie som jeg er blevet ret vild med! De første tre bøger var fantastiske, og jeg er pt. i gang med at læse bog 4. Er lidt trist over, at det er slut efter den her bog.

2014-05-20 08.31.15

Wendy Higgins: Sweet Evil #2: Sweet Peril

Wendy Higgins: sweet Evil #3: Sweet Reckoning

De to sidste bøger i Sweet Evil-trilogien. Glæder mig rigtig meget til at læse resten af trilogien færdig, og jeg planlægger også at genlæse den første bog inden jeg går i gang med Sweet Peril.

Jeg venter som sagt stadig på Rebel Belle samt en preorder fra Bookdepository, og så har jeg vundet to bøger inde hos Skrivepulten, så der er stadig bøger på vej til mig. Dem får i dog i et andet indlæg😛

4 meninger om “Nyt på reolen #53: Hvad der landede i postkassen de seneste uger

    1. Hmm, det er faktisk lidt svært, jeg har aldrig læst noget der er helt som Cirinos Fortælling. Men sådan generel fantasy er Tamora Pierce’s bøger rigtig gode! Der er også Trudi Canavan, jeg har ikke læst noget af hende, men hun bliver meget rost for at skrive godt fantasy.
      Noget af det jeg synes gjorde Cirionos Fortælling god er jeg-fortælleren, og der er Hunger Games-trilogien et godt bud.

      1. Tak for rådene – jeg har læst Hunger Games og den minder mig lidt om det. Måske burde jeg læse Trudi Canavan – min kæreste har nogle stående, så det kunne være en god start.🙂 Og tak for venskabet på Goodreads i øvrigt😀

Skriv et svar

