Cover Release: Lux #5: Opposition

13644055

 

Okay, lad mig lige starte med at sige, at det her er coveret til en speciel Collectors Edition. Og jeg håber ved gud det ikke er det cover, der ender på de “almindelige” udgaver, for hold nu op hvor er det bare ikke særlig pænt. Det ligner en billig magasinforside med al det der skrift over det hele, og det der halve ansigt fungerer bare SLET ikke for mig. Baggrundsfarven er også virkelig underlig, og sammen med det røde/hvide skrift ser det frygteligt ud .. Puh. Nej, jeg er ikke fan af det cover. Jeg skal selvfølgelig læse bogen alligevel, men årh jeg håber det bliver et andet cover på den normale udgave xD

lux

2 meninger om “Cover Release: Lux #5: Opposition

  1. Jeg er lige gået i gang med denne serie, eller jeg er jo i gang med nummer to. Men ja dette cover er da bare grimt -.- Og det passer slet ikke til resten af serien😦

Skriv et svar

