Cover Release: Throne of Glass #3: Heir of Fire

Forsiderne til den her serie har alle været sindssygt flotte, både de amerikanske og de engelske. Jeg kan især godt lide de engelske, dem med den hvide baggrund. Men Heir of Fire tager helt klart prisen som flotteste cover i den her serie indtil videre.

20617636

Mand hvor vil jeg gerne have hår som Celaena altså😛 Alt ved det her cover fungerer for mig, de grønblå farver i kombination med guldskriften, måden hun står på, hendes outfit, det hele. Hun ser fierce ud, vild og farlig og amesome. Coveret giver mig lyst til at være hende, ligne hende og anskaffe mig en bue.

crown of mifnight

2 meninger om “Cover Release: Throne of Glass #3: Heir of Fire

Skriv et svar

