Nyt På Reolen #52: En tur til Århus gik lidt over gevind – og bogkøb fra Bloggertræf!

I dag har jeg været I Århus med Alana for at shoppe. Jeg havde udset mig tre bøger jeg gerne ville lede efter, for jeg regnede ikke med, at der fandtes det vilde udvalg af engelske bøger nogen steder. Der måtte jeg så tro om igen, både Bog & Idé i Bruuns Galleri, Bog & Idé på Strøget og Kristian F. Møller havde virkelig et godt udvalg af YA, fantasy og Science Fiction – især Bog & Idé i Bruuns Galleri overraskede, de havde Så meget!

Vi springer direkte ud i det, for der er en allerhelvedes masse bøger. For nu at sige det pænt. Først har jeg en del fra bogbloggertræffet, som jeg har købt af nogle af de andre bogbloggerpiger. De havde ryddet ud i gemmerne, og sådan en chance kan man jo ikke lade gå vel? Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske med sikkerhed hvem jeg købte hvad fra, men jeg fik købt lidt fra både Frk. Hyms og Katja fra Cautious.

2014-03-23 09.15.35

Cat Clarke: Entangled

Laurell K. Hamilton: Anita Blake, Vampire Hunter #1: Guilty Pleasures

Lauren Conrad: The Fame Game #1: The Fame Game

Lauren Conrad: The Fame Game #2: Starstruck

Amy Kathleen Ryan: Sky Chasers#1: Glow

2014-03-23 09.14.18

Nikki Gemmell: Med Alle Sanser

Nikki Gemmell: Den Nøgne Brud

Shayla Black & Lexi Blacke: Jomfruens Hemmelighed

2014-03-10 17.36.26

Sasha Christensen: Humaran-Trilogien #3: Det Frosne Tempel

Denne her fandt jeg i Føtex til 25 kr, og eftersom jeg manglede den sidste bog i samlingen, så skulle den da med hjem😛

20140414_171512

De to bøger herover er en del af En Historie Fra Kanten-serien, som Carlsen udgav for mere end 10 år siden. Serien er ikke i produktion mere, men jeg elsker dem og har lånt dem fra biblioteket og læst dem hundrede gange, mindst. Jeg vil så gerne have dem alle sammen, og de to her fandt jeg i Vangsgårds Bogudsalg (tror jeg nok det hedder) til en 50,- per styk.

Paul Stewart & Chris Riddell: Kvisth-Trilogien #2: Himmelstormeren
Paul Stewart & Chris Riddell:  Kvisth-Trilogien #3: Midnat over Sanctaphrax

Efter at have gaflet de to her mangler jeg faktisk kun 3 bøger mere for at have en komplet serie.

20140414_171630

Veronica Rossi: Under the Never Sky #1: Under the Never Sky

Veronica Rossi: Under the Never Sky #3: Into the Still Blue

Jaja, nu undrer i jer sikkert over, at jeg har købt bog 1 og bog 3 :p Men det en en forklaring: Jeg har nemlig de første to bøger i forvejen, men coveret til bog et passer ikke til toeren og treeren. Det kunne jeg måske godt have levet med, hvis ikke det var fordi det sådan cirka er jordens ækleste cover. Ydrk! Så da de havde den her i Bog & Idé, så nappede jeg den altså med også. 3eren havde jeg ikke, så den måtte jeg jo også have😛

20140414_171746

Sarah J. Maas: Throne of Glass #0.1, 0.2, 0.3, 0.4, 0.5: The Asssassin’s Blade

Kass Morgan: The 100 #1: The 100

The 100 var på udsalg til en halvtredser, hvilket jeg blev vildt begejstret over, og derfor selvfølgelig måtte havden med hjem😛

20140414_171906

Jana Oliver: The Demon Trappers #1: Forsaken

Jana Oliver: The Demon Trappers #2: Forbidden

20140414_171943

Gena Showalter: White Rabbit Chronicles #2: Alice Through the Zombie Glass

Rainbow Rowell: Eleanor & Park

20140414_172056

Cinda Williams Chima: Seven Realms #1: The Demon King

Cinda Williams Chima: Seven Realms #2: The Exiled Queen

Cinda Williams Chima: Seven Realms #3: The Gray Wolf Throne

20140414_172150

Rachel Vincent: Soul Screamers #2: My Soul to Save

Rachel Vincent: Soul Screamers #3: My Soul to Keep

Rachel Vincent: Soul Screamers #4: My Soul to Steal

Rachel Vincent: Soul Screamers #5: If I Die

Samtlige Soul Screamers-bøger fandt jeg på udsalg med 50% rabat. selvfølgelig var bog 1 der ikke, men jeg nuppede resten, for 60 kroner er virkelig billigt methinks😛 Og etteren kan jeg jo altid købe fra Book Depository. Der er syv bøger i serien, men de sidste to tænker jeg ikke at skulle ud og investere i, før jeg har læst etteren.

Det var det hele, og jeg er SÅ glad for alle mine nye bøger❤ Læselysten er blusset op til helt ustyrlige højder efter jeg kom hjem med den stak jeg købte i dag😛

 

 

7 meninger om “Nyt På Reolen #52: En tur til Århus gik lidt over gevind – og bogkøb fra Bloggertræf!

Skriv et svar

