På min Ønskeliste #48: Mara Dyer trilogien

11408650

Mara Dyer doesn’t think life can get any stranger than waking up in a hospital with no memory of how she got there.

It can.

She believes there must be more to the accident she can’t remember that killed her friends and left her mysteriously unharmed.

There is.

She doesn’t believe that after everything she’s been through, she can fall in love.

She’s wrong.

Bog 3, den afsluttende bog i trilogien, er endnu ikke udkommet, og det er egentlig derfor jeg ikke er startet på den her serie endnu… Jeg har ligesom gang i for mange serier føler jeg, jeg vil gerne have dem alle stående på hylden inden jeg begynder at læse dem. Får lidt stress nogle gange, når jeg skal vente vildt længe på næste bog i serien – og bliver også lidt muggen over at skulle vente, hvis serien er monster god 😛

mara dyer series

2 meninger om “På min Ønskeliste #48: Mara Dyer trilogien

Skriv en kommentar