Glæder mig til at læse #8: The Selection #3: The One

15844362

The One er 3. og sidste bog i The Selection trilogien. Jeg elskede første bog, anden bog var virkelig god, og jeg kan seriøst ikke vente til jeg kan gå i gang med at læse den her. Elsker forsiderne, elsker historien, elsker det hele (undtagen Aspen). Det er en af mine absolut mest ventede udgivelser i år, og den udkommer 6. Maj. Første bog i serien udkommer i øvrigt på dansk her senere på året fra forlaget Tellerup. Der er også et par noveller i serien, men dem har jeg endnu ikke læst – og jeg føler egentlig heller ikke jeg mangler dem. De udkom for nylig på bogform (det var kindle bøger før), så nu er jeg ret fristet til at anskaffe mig dem😛

10507293

For thirty-five girls, the Selection is the chance of a lifetime. The opportunity to escape the life laid out for them since birth. To be swept up in a world of glittering gowns and priceless jewels. To live in a palace and compete for the heart of gorgeous Prince Maxon.

But for America Singer, being Selected is a nightmare. It means turning her back on her secret love with Aspen, who is a caste below her. Leaving her home to enter a fierce competition for a crown she doesn’t want. Living in a palace that is constantly threatened by violent rebel attacks.

Then America meets Prince Maxon. Gradually, she starts to question all the plans she’s made for herself–and realizes that the life she’s always dreamed of may not compare to a future she never imagined.

the selection series

3 meninger om “Glæder mig til at læse #8: The Selection #3: The One

  1. sofie

    hej
    elsker også den serie over alt på jord kan ikke vendet til at the one# 3 udkommer på danske
    ved du hvornår den komme ud på danske

Skriv et svar

