Nyt på Reolen #51: Bogudsalg, forudbestilling og anmeldereksemplar

Ligesom alle andre har jeg også været en tur på bogudsalg. Jeg har ikke købt nogle spændende ungdomsbøger, men derimod to fagbøger. Jeg viser dem alligevel, for jeg er egentlig ret glad for dem😛 Derudover har jeg fået et anmeldereksemplar, samt en bog jeg forudbestilte hos Bookdepository for 100 år siden.

Lad os starte med disse to:

2014-03-01 12.42.06

Jennifer L. Armentrout: The Dark Elements #1: White Hot Kiss

Rick Riordan: Olympens Helte #1: Den Fortabte Helt

White Hot Kiss er en forudbestilling fra bookdepository, og det er den første bog i Jennifer Armentrouts nye serie. Jeg har elsket alt hvad jeg har læst af hende, så den her MÅTTE jeg have. Og den kostede i øvrigt kun 5 pund inkl. fragt. Gotta love preorders.

Den Fortabte Helt er et anmeldereksemplar fra Saxo.com, og jeg er i gang med at læse den – og nøj den er god! Jeg læste Percy Jackson-serien (Olympens Helte foregår i samme univers, men efter percy jacksom-serien) for mange år siden, men var egentlig ikke specielt blown away af dem. Men den her, ville ønske tiden ville stoppe for alle andre end mig, så jeg bare kunne læse og læse og læse, haha😛

2014-03-01 12.42.36

Jeg er vokset op på landet – ikke på en gård, men i et helt almindeligt hus. Men mine forældre er udendørsmennesker, som går på jagt, fisker, har køkkenhave, høns i baghaven og alt det der. Og for at være helt ærlig så er noget af det altså smittet af på mig😛 Jeg kan godt lide tanken om selv at dyrke det mad jeg spiser. Og jeg eeelsker tomater, så engang i fremtidne vil jeg have et kæmpe drivhus fyldt med tomatplanter😛 Jeg købte to bøger om at holde køkkenhave, og jeg købte dem nu, selvom jeg jo bor i lejlighed, fordi det jo aldrig skader at være forberedt – og så var de billige😛 Og jeg er virkelig glad for dem! Den anden jeg købte var denne:

2014-03-02 09.33.12

Det var det hele i denne omgang, glæder mig SÅ meget til at læse White Hot Kiss!

Skriv et svar

