Ingen Vampire Academy biografpremiere i Danmark

va movie poster no dk

Nogle af jer har måske hørt det, men der bliver ingen dansk biografpremiere på Vampire Academy: Blood Sisters. Filmen kommer i stedet direkte på bluray og DVD. Det kan jo skyldes mange ting, men højst sandsynligt er det fordi, at filmen floppede fælt i sin åbningsweekend i USA. Jeg kender ikke de præcise tal, men filmen indtjente omkring en trejdedel af det forventede.

Det er da sådanset fair nok, og det var heller ikke en film jeg var uber-mega-begejstret for at se – men alligevel. Øv. Det er jo en filmatisering af en bog!

 

9 meninger om “Ingen Vampire Academy biografpremiere i Danmark

  1. Det ærgerligt den ikke bliver vist i biografen, men jeg vil give dig ret i den ikke lyder så fantastisk… Jeg har set traileren og jeg synes Rose virker helt anderledes end i bogen, og der er vist en helt anden stemning end i bogen. Men det er jo også svært at matche så god en bog:)

  2. Æv, det er ærgerligt den ikke kommer i biografen, men jeg vil give dig ret i den ikke lyder så spændende.
    I traileren virker Rose og Lissa helt anderledes end i bogen, og stemningen virker helt anderledes!
    Men det er jo også svært at matche så god en bog:)

    1. Ja, det var præcis samme tanke jeg havde .. Stemningen i filmen er jo helt anderledes? Eller virker til at være det i hvert fald. Den virker bare slet ikke til at være det samme som bogen ..

  3. Rigtig ærgerligt. Jeg havde set frem til filmatiseringen, men traileren skuffede mig. Det virkede lidt som om de gjorde grin med den. Ved du om filmen skulle dække over hele serien, eller om der skulle have været flere film?

    1. Jeg tror (men jeg er ikke sikker), at det var meningen der skulle have været flere film, så Blood Sisters dækker kun over den første bog. Om der bliver flere må tiden jo vise, men hvis den floppe så fælt i biografen som der bliver givet udtryk for, så sker der jo nok ikke…
      Synes i øvrigt også traileren var vildt skuffende – den havde den her sjove/humoristiske feeling, som jeg bare slet ikke havde da jeg læste bøgerne .. Så det virkede som du siger lidt som om de gjorde grin med den..

  4. Jeg fik aldrig færdiggjort bogen, så jeg var ikke præget af dyb sorg da de aflyste filmen i de danske biografer. Jeg var til gengæld lettere tosset på Nordisk Film, der TO gange inviterede til prøvevisning og begge gange aflyste dagen før. Gah, man føler sig røvrendt, når man booker kalender og alt muligt, og så bliver aflyst. TO GANGE!

    Taget i betragtning af hvad den har solgt for i USA, så tvivler jeg meget på en opfølger. Og selvom jeg ikke var vild med bogen, så synes jeg det er p*sse ærgerligt. Det virker som om man bare har gjort grin med det hele (Jeg mener, se lige plakaten!) og det er da jævnt nederen. Der er trods alt en ret stor fanbase rundt omkring.:/

    1. Nu bander jeg lidt, men hold kæft hvor er det råddent af dem! Altså helt ærligt? Folk har også et liv ud over prøvevisninger.. Argh jeg bliver så sur!
      Tror godt nok heller ikke der bliver en toer.. Alle omtaler den som en fiasko, så jeg tror ikke på det sker ..
      Og ja – det er nemlig som om de gjorde grin med den – hvad sker der for det?

    1. Ej hvor fedt i kan komme i biffen og se den😀 Hmm, jeg er ikke sikker, men det kan være jeres biograf ikke samarbejder med Kino, men selv bestemmer hvad de vil have på plakaten?

Skriv et svar

