Cover Release: The Grisha #3: Ruin & Rising

It is finally here! Et af mine mest ventede 2014-covers. Jeg elskede især coveret til bog 2, og jeg håbede bare så meget på et virkelig kick-ass cover til bog 3.

1888504_657468457645687_1272771511_nOg det fik jeg! Amen hvor er det FEDT! Coveret udstråler bare endegyldighed, noget storslået og vildt, og jeg elsker farverne! Og Firebird’en i toppen? I love it! Love love love!

Det ser sådan ud sammen med de andre, og jeg synes de passer fantastisk sammen:

grisha trilogy

Skriv et svar

