3 Booktube Recommendations

Så synes jeg lige vi skulle have en  gang youtube blogger anbefalinger. Til dem der ikke er helt med, så er booktubers folk der blogger om bøger via videoer, som de uploader på youtube.

Jeg elsker konceptet, og jeg føler virkelig mange bookish channels på youtube. Over 50 i hvert fald. Jeg elsker især at se deres bookhauls og de forskellige tag-videoer.

Jeg har gravet tre af mine favoritter frem, og i kan finde dem her:


Magnificent Books

Hende her er fra Holland, og hun læser rigtig meget af det samme som mig: ungdomsbøger, fantasy og paranormal, og ind imellem læser hun også krimi eller klassikere. Hendes videoer er tit lige til pointen, uden alt for meget tilfældig sniksnak – og det er egentlig meget rart nogle gange😛

Kassidy Voinche

Kassidy er simpelthen Så sød og venlig og rar og sjov. Og så læser hun stort set kun bøger i genrer, som jeg også læser. Young Adult contemporary, paranormal, fantasy og dystopia. Hun er en af mine absolut favoritter, og bliver altid så glad når hun uploader en ny video.

inthebookcorner

Hun har verdens pæneste hår, og så læser hun samme genrer som jeg godt kan lide😛 Og hun har en sindssygt flot bogreol! Hun er også en af mine all time favoritter. Elsker hendes videoer!

10 meninger om “3 Booktube Recommendations

  1. Godt indlæg! Jeg følger også mange booktubers, men jeg er sgu ikke lige så god til rent faktisk, at få dem set! Jeg synes nemlig tit, at jeg føler at jeg ‘spilder tiden’ når jeg ser videoer, for jeg kan jo ikke selv styre hastigheden – fx når jeg læser blogindlæg kan jeg skimme teksten for, at se om det er noget jeg gider læse.

    Jeg burde blive bedre til rent faktisk, at se dem jeg subscriber til!

    1. Altså, jeg ser heller ikke dem alle sammen – jeg gider for eksempel tit ikke deres anmeldelser, af samme årsag du nævner. Men deres bookhauls sluger jeg råt, og det samme med en del af de der tagvideoer😛

    2. Irene

      Jeg har det på samme måde. Følger også alt for mange og ser måske en video i ugen… Jeg ser kun hauls og tag videoer efterhånden. Og kun dem jeg gider. Kommer til at lave alt mulig andet imens:/ Selvom intentionen er god nok fra start…

      1. Jeg ser en hel del af dem, det er sådan lidt et vågn-op-om-morgenen-ritual😀 Men jeg gider som regel ikke anmeldelserne .. Og sidder da også nogle gange og redigerer indlæg imens eller tjekker nyheder – ups xD

  2. Jeg ser aldrig folks videoer. De keder mig og jeg mister koncentrationen eller begynder at lægge mærke til de særeste, mest ligegyldige ting. Men Kassidy Voinche du har listet, var faktisk sød at kigge på. Jeg kunne godt lide at hun pakkede dem ud foran kameraet, det var da lidt anderledes i forhold til hvad jeg lige umiddelbart har set før. Hun kunne faktisk godt blive den første jeg gider se mere end én video med.😛

  3. Pingback: Spar penge – køb engelsk | Boglabyrinten

Skriv et svar

