Cover release: Blood of Eden #3: The Forever Song

Without further ado:

17883441

Og nej, jeg kan ikke lide det. Det er alt for simpelt på en eller måde, med en masse “tom” plads både i toppen og i bunden. Synes ikke det ser specielt harmonisk ud – og en flok flyvende fugleder ligner en DNA-streng? Niks, not a fan. Farverne er dog okay!

Serien ser sådan ud sammen – med de nye covers vel og mærke:

blood of eden

Jeg kan meget bedre lide de gamle covers, som UK blandt andet har holdt fast i:

blood of eden 2

Jeg ved ikke om englænderne holder stilen med det sidste cover også, men jeg håber det lidt – det er så træls når ens covers ikke passer, og jeg har de engelske udgaver😛

10 meninger om “Cover release: Blood of Eden #3: The Forever Song

  1. Hmm, jeg kan egentlig godt lide de nye covers hver for sig (har dog ikke læst dem) men jeg synes ikke de passer særlig godt sammen til gengæld. Den mørke 1er er ligesom alt for dyster til den farvepalet der kastes ud over det hele i de to andre.
    De to gamle er jeg til gengæld knap så begejstret for. Og dem synes jeg heller ikke passer vildt sammen, man skal ikke justere på farvernes skarphed undervejs i en serie.😛

  2. Jeg elskede det første UK cover, men synes de ødelagde stilen fuldstændig ved nr. 2. Men det er den version jeg har, så regner med at fortsætte i den stil🙂

    Jeg kan til gengæld godt lide de nye covers hver for sig, men sammen fungerer de ikke. Eller måske gør de på en måde – den første bog var en del mere dyster end nr. to og nr. tre ser nærmest hyggelig ud. Bare serien ikke også ender med at være hyggelig i stedet for fantastisk:/😛

    1. Ja, toeren er mindre heldig – men jeg synes de er pænere end de nye xD Det er nemlig det, de ser bare ikke rigtig ud til at passe til sådan en lidt dyster dystopisk serie .. Pink? aaarh..

  3. Jeg synes faktisk de nye covers er rigtig flotte i bog 1 og bog 2. Men må give dig ret i at bog 3 slet ikke fungerer… Det er ret syndt. Men synes nu stadig at de er pænere end de engelske covers. Måske mest fordi jeg synes jeg har set covers der ligner dem tusind gange før…

  4. Jeg synes de Amerikanske er meget pænere end UK – 2’eren fra Uk ligner jo noget fra en kontakt-annonce..

    Mht. 3’eren så ved jeg faktisk slet ikke om jeg får den læst. Synes 2’eren skuffede SÅ meget og var helt vildt vattet og forudsigelig.

  5. Anja

    Jeg er virkelig ikke vild med coveret til The Forever Song… Det ligner jo Zorro’s maske! Coverne til de første to bøger er så kønne, så det tredje er virkelig en skuffelse efter min mening😦

    Forresten så tror jeg, du er kommet til at poste indlægget uden slutningen – e’et ser ud til at være en smule ensomt deroppe😀

Skriv et svar

