Cover Release: The Mortal Instruments #6: City of Heavenly Fire

Det her cover blev frigivet for et par dage siden på – tro det eller ej – live TV på en amerikansk tv-kanal. Cover release på tv er måske liige i overkanten synes jeg😛 Ikke desto mindre er det egentlig et okay cover:

city 6

 

Jeg er ikke vildt begejstret for den der muggengule mystiske farve i bunden. Kan godt være det skal ligne ild, men så skulle de ikke have lavet det muddergult/brunt med et hint af orange. Altså. Jeg kan til gengæld rigtig godt lide farverne på den øverste halvdel, og englevingerne og det blonde hår på fyren. Jeg synes de står på en lidt mystisk og akavet måde, men lys-effekterne er fede!

Ikke verdens bedste cover synes jeg, men det passer sammen med resten, og det passer også godt til universet. Jeg kan rigtig godt lide, at de skiftede pigens hårfarve fra orange til rigtig rød – det var præcis den hårfarve jeg havde forestillet mig Clary havde😛

Bogen udkommer på engelsk den 27. marts, og der er endnu ikke en date på den danske udgivelse. Men mon ikke det bliver omkring November-Januar 2014?

city series

2 meninger om “Cover Release: The Mortal Instruments #6: City of Heavenly Fire

  1. Jeg synes faktisk øverste del af coveret er et af de fedeste i serien. Men som dig, forstår jeg heller ikke helt den der “ild” i bunden. :S Og så synes jeg også tv-dækning var liiiige i overkanten, jeg mener, slap dog lige af. Det er jo ikke just HP vol 8 der er tale om her, så træk lige vejret. Men nu er jeg heller ikke overdrevet glad for serien. Jeg kørte simpelthen død.😛

    1. Femmeren var godt nok også ringe xD Serien gik helt i fisk i den bog. Puha. Men jeg bliver jo nødt til at læse den sidste når nu jeg er kommet så langt😛
      Og seriøst, slap dog af, cover release live på tv? Ej hold nu xD Hvad er der nu i vejen med blog og goodreads?

Skriv et svar

