Nyt på Reolen #50: En enkelt og et tip

Altså, egentlig prøver jeg at lade være med at købe bøger for tiden. jeg er ikke som sådan på et book buying ban, fordi min underbevidsthed er fast besluttet på at sådanne rædselsfulde og skadelige bans skal brydes, så jeg prøver bare at modstå min bogkøbetrang en smule. Men for et par dage siden kom jeg til at købe en bog – kun en vil jeg godt lige pointere, haha – og ville lige dele den med jer.

Det er den her der er tale om:

2014-01-13 17.17.13

Deborah Harkness: Heksenat

Bogen er første bog i en serie på tre bøger, men jeg kan ikke helt finde ud af hvad serien hedder på dansk. På engelsk hedder bogen A Discovery of Witches, og serien hedder All Souls Trilogy.

det var faktisk alana der tippede mig om den her bog, den kan nemlig lige nu findes i hardback i Kvickly til sølle 40 kr, så hvis nogen har lyst til at få fingre i den, så er det da en helt overskuelig pris!

4 meninger om “Nyt på Reolen #50: En enkelt og et tip

  1. SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRY,at jeg lokker dig i fordærv så du køber flere bøger😛

    meeeeeeeen det var jo så billigt for en fantasy bog at jeg jo måtte give det tip videre til min veninde som elsker bøger lige så højt som jeg selv gør😀

  2. Jeg er også lidt påpasselig med at købe bøger lige pt. Fik simpelthen så mange i julegave, at jeg får helt stress ved at tænke på, hvor meget ulæst, jeg har stående. Så forsøger at holde igen – men vil ikke forbyde mig selv det, for helt ærligt det kommer der aldrig noget godt ud af😉

    Og det er altså en skøn bog det her! Måske er den lidt langsom i starten, men man bliver hurtig fanget. Det er god underholdning🙂

    1. Jeg er cirka 60 sider inde nu, og begynder allerede at være ret fanget xD Vil vide mere om de hekse der!
      Jeg har det på samme måde, har så mange ulæste jeg gerne vil læse, så prøver at bremse mine vilde amazonindkøb xD

Skriv et svar

