Nyt på reolen #49: De sidste julegaver og en forudbestilling

Jeg var så heldig at få hele to udgaver af den samme bog i julegave, så den ene blev jeg jo nødt til at bytte. Derudover havde jeg også fået et gavekort til Bog & idé, samt lidt penge fra Alana, så jeg kunne efter et besøg i Bog & Idé bære hele to nye skatte med hjem – begge to fortsættelser i serier, som jeg er startet på på dansk, og så vil jeg jo gerne afslutte på dansk også. Er så glad for at få bøger i gave, uanset om det er nogen jeg har, gavekort til boghandel eller to af den samme bog – men det at folk forstår min kærlighed til bøger og dermed køber bøger til mig, uanset format – det gør mig altså glad i låget😀

2014-01-02 16.32.20

Rick Riordan: Kane Arkiverne #2: Den Flammende Trone

2014-01-02 16.32.00

L. J. Smith: The Vampire Diaries #10: Skæbnetimen

Og så til forudbestillingen – 2013’s sidste af slagsen. Den dukkede op lige før jul, og jeg har glædet mig SÅÅÅ meget til den!

2013-12-28 13.13.23

Wardstone Chronicles #13: The Spook’s Revenge

13. og sidste bog i Wardstone-serien, som jeg vel efterhånden opdagede for en 4-5 år siden. Jeg har elsket serien, selvom især de senere bøger i serien ikke var helt så gode som de første, og jeg var SÅ spændt på afslutningen – der er nemlig en profeti, som indeholder en knap så god fremtid for både Tom, Alice og heksejægeren ..

Skriv et svar

