Nyt på reolen #48: Årets gaveregn

Jeg var super heldig i år, og fik hele fire bøger i julegave – plus tre som er fra min kat (ahem, mig selv), men dem får i selvfølgelig også at se😛 Jeg vil ikke vise resten af gaverne, men kan afsløre jeg fik en parfume, gavekort til matas og lidt penge, samt to virkelig lækre ting: et hjemmestrikket hue/halstørklædesæt fra Alana, og en Minion bamse fra manden! Han kender mig så godt, den bandit😛 Til dem der ikke ved hvad en Minion er, så er det dem her:

Minion-HD-Wallpaper-02-Download

Og jeg elsker dem så meget altså😀 Despicable Me er en herregod film, og en af mine yndlings, men den ville på ingen måde være det samme uden de små gule herligheder😀

Nå, til bøgerne. Jeg yndskylder på forhånd at nogle af billederne er lige lovlig rystede, men der er grænser for hvad man kan opnå med sin telefon og dertilhørende rystende hænder, når nu ens kamera ikke ville samarbejde. Tror nu bare jeg havde glemt at lade det op. Ups. Men i kan se hvad det er, og jeg vil herre gerne vise jer det! Jeg fik denne stak:

2013-12-26 21.44.46

Og så tager vi dem lige en af gangen:

2013-12-26 21.45.35

En af de tre bøger fra “katten”. Andrea Cremer: Nightshade the Prequel #1: Splittelsen

2013-12-26 21.46.25

Også en af de tre bøger fra “Katten”. Tara Hudson: Hereafter #1: Død og Forelsket

2013-12-26 21.47.11

Og sidste bog fra”katten”. Lee Nichols: Hauntin Emma #2: Forræderi

2013-12-26 21.48.01

Den her skønhed fik jeg af mine forældre. Det er bog nummer 9 i Wardstenen-serien, som jeg egentlig har læst videre i på engelsk, men jeg vil så gerne have at mine bøger skal matche, og siden jeg startede serien på dansk, vil jeg også gerne afslutte den på dansk. Er måske lidt sær. Måske. Det er som sagt Joseph Delaney: Wardstenen #9: Jeg er Grimalkin.

2013-12-26 21.48.39

Den her fik jeg af verdens bedste Alana: Patricia Briggs: Mercy #2: Bundet af Blod

2013-12-26 21.49.19

Igen fra mine forældre, som efterhånden også kender mig ret godt😛 Cassandra Clare: Djævelske Mekanismer #3: Urværks-Prinsessen. Jeg har det på samme måde med Cassandra Clares bøger. Jeg startede dem på dansk, og så vil jeg gerne have resten på dansk. Og så er de i øvrigt SINDSSYGT pæne når de står der på hylden alle sammen. Just sayin’.

2013-12-26 21.49.35

Og den sidste bog i denne omgang: Harry Potter #7: Harry Potter og Dødsregalierne. Jeg fik den af min gode veninde Carina, og det var lige præcis den jeg manglede, så nu er min samling med de nye forsider komplet. Yes!

Er super glad for alle de bøger jeg har fået – også dem jeg (Aka: katten) købte til mig selv. Det må man altså godt. Og FYI, så var de altså hverken pakket ind eller lå under træet😛 Vil gerne i gang med at genlæse Djævelske Mekanismer-trilogien igen her inden så længe, for jeg kan faktisk ikke rigtig huske hvad der skete i bog to ..

Håber i alle derude har haft en god jul, har fået gode gaver, god mad og en masse familiehygge!😀

4 meninger om “Nyt på reolen #48: Årets gaveregn

  1. Så lidt,så lidt søde😀, er så glad for du kunne bruge alle tingene, er os super glad for den bog jeg fik af dig😛.. men kan se jeg er glad for jeg gav penge i stedet for at købe den Harry Potter bog for den fik du jo sørme under træet😀, men du køber bare en anden for pengene og HUSK AT VISE DEN! :p

    men sikke en masse lækker gaver du fik søde😀

    1. Jeg tror nok de kommer i flere størrelser, men min er cirka 40 cm. Jeg spurgte lige kæresten, og han har købt den på ToysRus’ hjemmeside.. Håber det hjalp🙂

Skriv et svar

