Nyt på Reolen #47: Forudbestillinger med mere

I sidste uge landede den sidste forudbestilling i min postkasse, og jeg har med vilje ventet med at vise jer dem alle sammen – ellers blev jeg nødt til at lave et indlæg om ugen😛

Jeg har forudbestilt en hel del bøger fra bookdepository, og de kom stort set alle sammen her i november måned. Mange af dem har jeg virkelig ventet på med spænding, og nogle af dem har jeg da også allerede læst.

DSC04001

Jennifer L. Armentrout: Covenant #5: Sentinel

Rachel Caine: Morganville Vampires #15: Daylighters

Begge de her bøger er den sidste i serien, og jeg var virkelig spændt på dem begge to. Sentinel har jeg læst, og den var virkelig god, mens jeg er i gang med Daylighters lige nu. So far ikke vildt begejstret, men jeg er kun halvvejs, så der kan ske meget endnu.

2013-11-23 13.24.37

Susan Ee: Penryn & the End of Days #2: World After

Wilkie Collins: The Moonstone

the Moonstone købte jeg for nogle uger siden da Bookdepository havde deres 25 timers udsalg. Det er vistnok en klassiker, men ud fra beskrivelsen er det noget med mord og mysterie, så jeg tænkt at nårh ja – nu prøver vi! World After forudbestilte jeg efter at have læst Angelfall, som var sindssygt god. Glæder mig så meget til at læse den!

DSC03995

J. R. Ward: Black Dagger Brotherhood #11: Lover at Last

Den her købte jeg tidligere på måneden da jeg skulle bruge en studiebog fra amazom, men lige manglede et par pund for at få fri fragt. Alle tiders undskyldning for at købe bøger😛

DSC03993

Charlaine Harris: True Blood #13: Til Døden os Skiller

Sidst men ikke mindst, den sidste bog i True Blood-serien på dansk. Jeg har jo læst den på engelsk, men jeg måtte jo selvfølgelig have den på dansk, så den matcher resten af bøgerne i serien. Nu har jeg den komplette serie, og det ser skide godt ud på hylden😀

5 meninger om “Nyt på Reolen #47: Forudbestillinger med mere

  1. Ih hvor snyd at du har fået Til Døden os Skiller. Jeg vil så gerne læse den, da jeg er ret spændt på at se hvordan serien ender🙂 Men det er også lidt sørgeligt at tænke på at det er den sidste bog.

  2. Julie

    Åh, True Blood❤ Det er virkelig skønt, når man har nydt en serie rigtig meget, at man så endelig, når den sidste bog udkommer, kan placere den på sin hylde, og den så passer ind med de resterende bøger i serien. Det fryder mit bogglade hjerte, at de danske udgivelser har fulgt den samme stil på alle forsiderne, og at alle bøgerne er blevet oversat. Det ser så pænt ud på hylden!

    Nu ved jeg godt, at du lige har købt en masse bøger, men jeg vil alligevel lige anbefale bogen "The Bone Season" af Samantha Shannon. Jeg færdiggjorde bogen i denne weekend, og jeg blev revet helt væk af dens historie. Den var så underholdende og anderledes!

    1. Helt enig! Er så glad for at de oversætte dem alle, i stedet for bare at stoppe midtvejs som de tit gør ..

      Uh, den står allerede på min to-read-liste,alle siger super gode ting om den! Hvis der bliver lidt til overs efter julegaveindkøb kan det være jeg skal investere i den😛

      1. Julie

        Det synes jeg bestemt, du bør gøre. Jeg har helt bestemt forelsket mig i det univers, der er i bogen, og jeg venter kun med spænding på at høre noget om den næste bog i serien😀

Skriv et svar

