Cover Release: Bloodlines #5: Silver Shadows

Jeg er ikke selv gået i gang med Bloodlines-serien. Til dem som ikke ved det, så er Bloodlines en efterfølger-serie til Vampire Academy-serien, som har nogle af bipersonerne fra Vampire Academy i hovedrollerne. Jeg læste Vampire Academy sidste år og syntes vældig godt om den, men jeg vil egentlig gerne vente med at begynde på Bloodlines indtil alle bøgerne er udkommet. Jeg er glad for, at jeg ikke skulle vente hundrede år på den sidste Vampire Academy, og jeg mistænker, at det er det samme med den her serie. Nå, men der blev i går frigivet cover på seriens 5. bog, som udkommer næste år:

bloodlines5

 

Såååå pænt! Elsker skriften på titlen, elsker titlen i sig selv, elsker farverne. Den der grå farve mod det lyse hår, love it! Synes det er det pæneste cover i serien indtil nu.

Jeg smider ikke lige bagsidetekst ind fra første bog i serien, fordi den indeholder spoilers til Vampire Academy – så hvis i er interessede, så tag et kig på Goodreads i stedet – jeg vil ikke være ansvarlig for at spoile nogen i hvert fald😛bloodlines

En mening om “Cover Release: Bloodlines #5: Silver Shadows

Skriv et svar

