Så er det i aften: Catching Fire premiere, Yay!

Jeg fik jo købt billetter til midnatspremieren på Catching Fire for nogle uger siden efterhånden, og endelig endelig blev det d. 19/11. ARGH jeg kan ikke vente altså xD tæller sekunder… Det er faktisk ret længe siden jeg har haft sådan en juleaftens-forventnings-følelse… Jeg glæder mig virkelig meget til at se Catching Fire, og for lige at gøre det hele en tak bedre, så viser de Hunger Games først, og så Catching Fire bagefter. Maksimal hygge! Jeg fik lokket min gode veninde Sabine med, og vi er bare SÅ klar! Skal så meget have min Catching Fire T-shirt på😀 Og inden folk begynder at undre sig, så SKAL jeg faktisk møde på studiet dagen efter fra 8 til 16 … Urgh! Men den tid den sorg, det er ikke nogen en god gang Monster energidrik ikke kan klare, det er jeg overbevist om😛

Men nu hvor det er Catching Fire-dag, så skal i lige have den seneste trailer igen:

Hvad glæder jeg mig så mest til at se? Tror faktisk det er scenen, hvor Katniss’ kjole bliver til en mockingjay, med vinger og det hele. Og så den scene i arenaen hvor de fisker en masse muslinger og rejer op og sidder på stranden og mæsker sig.. Ved ikke lige hvorfor, men det er bare sådan lidt hyggeligt på en eller anden måde? Ja, jeg er nok lidt sær, haha😉 Glæder mig også lidt til starten, hvor man ser hvordan det er gået med Katniss siden det første Dødsspil. Men rent faktisk glæder jeg mig jo til det hele, haha😛

 

 

6 meninger om “Så er det i aften: Catching Fire premiere, Yay!

  1. Jeg kan SLET ikke vente, og jeg skal endda først se den i morgen aften! Men åh, hvor bliver det fantastisk. Jeg er ved at læse bogen igen, og det er bare så altopslugende!

Skriv et svar

