Currently Reading: Allegiant (Divergent #3)

Okay, så i går blev jeg færdig med at genlæse Insurgent. Jeg tog mig goood tid, for der sker så meget i den bog, at jeg ligesom havde brug for at bearbejde det lidt efter lidt. Insurgent er en følelsesmæssig rutchetur, og jeg er glad for, at jeg ikke bare ræsede igennem den. Jeg følte jeg fik det hele med.

Nu er jeg så gået i gang med Allegiant, og jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal mene. Jeg er på side 74, så jeg er ikke så langt endnu, men: det der dual POV fungerer ikke rigtig for mig. Jeg synes, at Tris og Four har præcis den samme stemme, så hvis jeg læste et kapitel uden at hvide hvis synspuntk det var fra, ville jeg ikke ane om det var Tris eller Four. De lyder fuldstændig ens. Det kan jo være det bliver bedre, men lige nu er jeg ikke vildt imponeret. Jeg savner Tris hver gang jeg læser et kapitel fra Fours synspunkt.

2 meninger om “Currently Reading: Allegiant (Divergent #3)

Skriv et svar

