Nyt på Reolen #45: En forudbestilling …

DSC03991

 

På en herredårlig mandag ventede den her på mig i Postkassen. Det er et slags opslagsværk over hver eneste person i sookieverset, med en lille tekst om, hvordan det gik dem efter den sidste True Blood bog.

6 meninger om “Nyt på Reolen #45: En forudbestilling …

  1. Åh Gud, dør den serie nogensinde … Den og House of Night er simpelthen bogserierne der ikke kan slås ihjel. Det er bøgernes svar på Harry Potter, uanset hvor mange mordforbandelser de får, opstår de igen og lever videre. :S

    (Ja okay, jeg er ikke skideglad for de to serier. Haha. Jeg skal dog have læst det sidste bind i True Blood, selvom jeg kender slutningen på forhånd. Nu har jeg ligesom kæmpet med de første 12 bind, nu skal jeg sgu også have det sidste med. :P)

    1. SPOILERS!
      SPOILERS!
      Okay, så Eric forbliver sammen med hende der dronningen som jeg har glemt hvad hedder (Freya?), og først efter maaaaange år holder han op med at elske Sookie og bliver helt og holdent Freyas

Skriv et svar

