Nyt på Reolen #44: ALLEGIANT! (Squeal) + erotik

DSC03986

 

ENDELIG! Allegiant alndede i min postkasse i går, og jeg er SÅÅ spændt på den bog! Det var en forudbestilling fra bookdepository, og jeg begynder på den så snart jeg har læst Insurgent færdig. Kan næsten ikke vente lol .. De tre andre købte jeg i Bilka, også i går. Templet og Disciplin kostede hver 49 kr, mens Glød kostede 99. Jeg er begyndt på Templet og er ikke videre begejstret indtil nu, men nu må vi se ..

Er i hvert fald fangirling ud over det hele over Allegiant – og coveret er SÅ pænt!

2 meninger om “Nyt på Reolen #44: ALLEGIANT! (Squeal) + erotik

Skriv et svar

